Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech

Προβολή και βράβευση τηλεοπτικών σποτ για την ανάδειξη της Καλαμάτας ως τουριστικού προορισμού

Ο Δήμος Καλαμάτας διοργανώνει εκδήλωση για την προβολή και βράβευση τηλεοπτικών σποτ που δημιούργησαν μαθητές, στο πλαίσιο σχετικού διαγωνισμού, με σκοπό την ανάδειξη της Καλαμάτας ως τουριστικού προορισμού για τις μαθητικές εκδρομές.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2015 και ώρα 19.00 στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου, στο Δημαρχείο. Στο διαγωνισμό αυτό συμμετείχαν μαθητές της Β΄ τάξης των Λυκείων του Δήμου Καλαμάτας. Τα τρία καλύτερα σποτ θα βραβευθούν με χρηματικά έπαθλα 1000 €, 800 € και 500 € και θα φιλοξενηθούν σε ειδική ενότητα στην ιστοσελίδα του Δήμου Καλαμάτας.
Το πρώτο spot θα χρησιμοποιηθεί από το Δήμο για την τουριστική του προβολή και θα διανεμηθεί σε όλα τα Λύκεια της επικράτειας.

Σκίτσο της πόλης της Καλαμάτας

© Copyright

ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

2026

gcloud

aria-label="Κλείσιμο μενού"