Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech

Διοίκηση Δήμου

Δήμαρχος Καλαμάτας Θανάσης Βασιλόπουλος

Δήμαρχος

Ο Θανάσης Βασιλόπουλος γεννήθηκε στις 29 Ιουλίου 1970 στην Καλαμάτα και είναι το πρώτο παιδί της πολύτεκνης οικογένειας του Παναγιώτη και της Άννας Βασιλοπούλου.
Έχει τέσσερα παιδιά και είναι έγγαμος με την Εύη Παπαγεωργίου.
Από το έτος 1992 μέχρι σήμερα δραστηριοποιείται ως ελεύθερος επαγγελματίας στον κλάδο των εισαγωγών και της εμπορίας ειδών αυτοκινήτου.

Στην Τοπική Αυτοδιοίκηση δραστηριοποιείται από το έτος 2010, όταν εξελέγη για πρώτη φορά Δημοτικός Σύμβουλος στο Δήμο Καλαμάτας.

Στο διάστημα αυτό έχει υπηρετήσει το Δήμο Καλαμάτας από διάφορες θέσεις ευθύνης, όπως:

  • Αντιδήμαρχος Διεύθυνσης Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Αμαξοστασίου,
  • Αντιδήμαρχος Διεύθυνσης Γεωτεχνικών Υπηρεσιών και Αγροτικής Ανάπτυξης,
  • Αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας,
  • Αναπληρωτής Δημάρχου,
  • Πολιτικός Προϊστάμενος Τμήματος Κυκλοφοριακού και Συγκοινωνιακού,
  • καθώς και Πρόεδρος και μέλος Δ.Σ. σε διάφορα Νομικά Πρόσωπα του Δήμου Καλαμάτας (Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης – Αποχέτευσης Καλαμάτας, Δημοτική Φιλαρμονική, Αθλητικός Φορέας κ.ά.).

Η συνδικαλιστική του δράση είναι πλούσια, καθώς πολύ νέος άρχισε να εκλέγεται από τους συναδέλφους του στην Ομοσπονδία Επαγγελματικών, Βιοτεχνικών και Εμπορικών Σωματείων Νομού Μεσσηνίας, την οποίαν υπηρέτησε από διάφορες θέσεις ευθύνης, ενώ μέχρι σήμερα παραμένει Πρόεδρος του Δ.Σ. της Ομοσπονδίας αυτής.

Αντιδήμαρχοι

Αντιδήμαρχοι Δήμου Καλαμάτας από 30/10/2020 έως 30/11/2021

Μαρινάκης Σαράντος
Μαρινάκης Σαράντοςs.marinakis@kalamata.gr
Αντιδήμαρχος Οικονομίας, Δημοτικής Περιουσίας & Πρόνοιας
Δημαρχείο Καλαμάτας (Αθηνών 99)
κτήριο Β΄, 1ος όροφος, γρ. 232
Καλαμάτα 241 34
Τηλ: 27213 60640
Αρμοδιότητες Αντιδημάρχου Οικονομίας, Δημοτικής Περιουσίας & Πρόνοιας
  • Εισηγήσεις στα συλλογικά όργανα
  • Εισηγήσεις των τεχνικών χαρακτηριστικών κάθε σχετικής προμήθειας, διαγωνισμού έργου ή παροχής υπηρεσιών
  • Σχεδιασμός οικονομικής πολιτικής του Δήμου
  • Παρακολούθηση οικονομικής κατάστασης των Νομικών Προσώπων του Δήμου
  • Σύνταξης του ετήσιου προϋπολογισμού του Δήμου και τη παρακολούθηση της εκτέλεσής του
  • Θεμάτων δημοτικής περιουσίας του Δήμου & των Νομικών Προσώπων (αξιοποίηση της δημοτικής περιουσίας και κληροδοτημάτων, σύνταξη χρησιδανείων κ.λπ)
  • Έγκριση αναγκαιότητας προμήθειας ή παροχής υπηρεσιών
  • Άδειες κοινοχρήστων χώρων, αιγιαλού και πανηγυριών και κάθε άλλη άδεια που προβλέπεται από τη νομοθεσία και σχετίζεται με το αντικείμενο της αρμοδιότητάς του.
  • Συμφωνητικά παραχώρησης αιγιαλού
  • Αποφάσεις βεβαιώσεων τελών κοινόχρηστων χώρων -0,5%-5%- διαφημίσεων- Τ.Α.Π-Φ.Η.Χ-τελών καθαριότητας
  • Αποφάσεις επιβολής προστίμων
  • Βεβαιώσεις Τελών Ακίνητης Περιουσίας
  • Απαντήσεις σε αιτήματα φορέων, πολιτών και προμηθευτών όταν δεν απαιτείται ειδικότερη αντιμετώπιση και δεν χρήζει απάντησης από το Δήμαρχο
  • Εποπτεία και φροντίδα για την καλή λειτουργία όλων των δομών του δήμου (Προγράμματος Βοήθεια στο Σπίτι, Δημοτικό Παντοπωλείο, Δημοτικό Συσσίτιο κ.λπ)
  • Εποπτεία στη λειτουργία των Παιδικών Σταθμών
  • Εποπτεία των αδειών ίδρυσης και λειτουργίας δημοτικών και ιδιωτικών παιδικών ή βρεφονηπιακών σταθμών και των αδειών ίδρυσης και λειτουργίας των ιδρυμάτων παιδικής πρόνοιας σε ιδιώτες και σε συλλόγους ή σωματεία που επιδιώκουν φιλανθρωπικούς σκοπούς
  • Προώθηση θεμάτων δημιουργίας νέων Κοινωνικών Δομών
  • Των αποφάσεων οικονομικής ενίσχυσης αυτοστεγαζόμενων και επιβολής κυρώσεων για παραβάσεις της οικείας νομοθεσίας
  • Καταβολής πάσης φύσεως επιδομάτων
  • Παροχής κοινωνικής προστασίας
  • Χορήγησης της Κάρτας Αναπηρίας
  • Έκδοσης πιστοποιητικών οικονομικής αδυναμίας
  • Έγκρισης του προϋπολογισμού οικονομικής αδυναμίας
  • Κάθε άλλη άδεια που προβλέπεται από τη νομοθεσία και σχετίζεται με το αντικείμενο της αρμοδιότητάς του.

      Ο ως άνω Αντιδήμαρχος, ασκεί εποπτεία κατά το μέρος των αρμοδιοτήτων του, της οργάνωσης, διοίκησης, παρακολούθησης, συντονισμού και ελέγχου των λειτουργιών των οργανικών μονάδων της Διεύθυνσης Οικονομικών και συγκεκριμένα των Τμημάτων Προσόδων, Περιουσίας & Κοιμητηρίων, Λογιστηρίου & Μισθοδοσίας, Ταμείου, Προμηθειών & Αποθήκης, της Διεύθυνσης Πρόνοιας και των Τμημάτων Κοινωνικής Πολιτικής, Εποπτείας, Ελέγχων, Κοινωνικής Αρωγής και  Προσχολικής Αγωγής

Μπασακίδης Νικόλαος
Μπασακίδης Νικόλαοςnikbasakidis@kalamata.gr
Αντιδήμαρχος Νέων Έργων, Πολεοδομίας, Προγραμματισμού και Τουρισμού
Δημαρχείο Καλαμάτας (Αθηνών 99)
3ος όροφος, γραφείο 3.12
Καλαμάτα 241 34
Τηλ: 27213 60772
Αρμοδιότητες Αντιδημάρχου Νέων Έργων, Πολεοδομίας, Προγραμματισμού και Τουρισμού
  • Εισηγήσεις στα συλλογικά όργανα
  • Εισηγήσεις των τεχνικών χαρακτηριστικών κάθε σχετικής προμήθειας, διαγωνισμού έργου ή παροχής υπηρεσιών
  • Λογαριασμούς σχετικών έργων
  • Ενημερωτικά έγγραφα σε φορείς και δημότες και για την εφαρμογή κοινοτικών, περιφερειακών προγραμμάτων
  • Της εποπτείας και συντονισμού σε θέματα πολεοδομίας και χωροταξίας
  • Την εποπτεία όλων των προγραμματικών συμβάσεων του δήμου
  • Την εποπτεία των διαδικασιών εκπόνησης του Επιχειρησιακού Προγράμματος και των Ετησίων Σχεδίων Δράσεις
  • Της σύνταξης του τεχνικού προγράμματος καθώς και την εποπτεία υλοποίηση του
  • Της συμβολής στη σύνταξη του προϋπολογισμού και της σύνταξης επιχειρησιακών σχεδίων και μελετών
  • Το συντονισμό και την αναζήτηση πόρων και χρηματοδοτήσεων από Ευρωπαϊκά προγράμματα καθώς και των προγραμμάτων χρηματοδότησης.
  • Την οργάνωση σύνταξης και υποβολής προτάσεων των προς ένταξη έργων.
  • Την οργάνωση μηνιαίας σύσκεψης για τα προγράμματα χρηματοδότησης και τη πορεία ένταξης και εκτέλεσης ήδη ενταγμένων έργων
  • Την εποπτεία της σύνταξης τεχνικών μελετών έργων
  • Τη συνεχή παρακολούθηση της εξέλιξης των νέων έργων.
  • Της εκπόνησης, της υλοποίησης και συμμετοχής σε προγράμματα για τη τουριστική ανάπτυξη του Δήμου και την προώθηση εναλλακτικών μορφών τουρισμού σε συνεργασία με την επιτροπή Τουρισμού του δήμου
  • Την Προεδρεία της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής
  • Δηλώσεις Τέλεσης Πολιτικών Γάμων
  • Άδειες Πολιτικών Γάμων
  • Κάθε άλλη άδεια που προβλέπεται από τη νομοθεσία και σχετίζεται με το αντικείμενο της αρμοδιότητάς του.
  • Απαντήσεις σε αιτήματα φορέων και πολιτών όταν δεν απαιτείται γενικότερης φύσεως αντιμετώπιση και δεν χρήζει απάντησης από το Δήμαρχο

      Ο ως άνω Αντιδήμαρχος, ασκεί εποπτεία κατά το μέρος των αρμοδιοτήτων του, της οργάνωσης, διοίκησης, παρακολούθησης, συντονισμού και ελέγχου των λειτουργιών των οργανικών μονάδων της Διεύθυνσης Προγραμματισμού Ανάπτυξης & Ευρωπαϊκών Θεμάτων (εκτός του τμήματος της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης), των τμημάτων Διαγωνισμών και Συμβάσεων, Προγραμματισμού & Ευρωπαϊκών Θεμάτων, επίσης της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων και Πολεοδομίας.

Σκοπετέας Αναστάσιος
Σκοπετέας Αναστάσιοςa.skopeteas@kalamata.gr
Αντιδήμαρχος Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Καινοτομίας, Επιχειρηματικότητας και Εθελοντισμού
Δημαρχείο Καλαμάτας (Αθηνών 99)
3ος όροφος, γραφείο 3.15
Καλαμάτα 241 34
Τηλ: 27213 60755
Αρμοδιότητες Αντιδημάρχου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Καινοτομίας, Επιχειρηματικότητας και Εθελοντισμού
  • Εισηγήσεις στα συλλογικά όργανα.
  • Εισηγήσεις των τεχνικών χαρακτηριστικών κάθε σχετικής προμήθειας, διαγωνισμού έργου ή παροχής υπηρεσιών.
  • Λογαριασμούς σχετικών έργων.
  • Εποπτεία για την εφαρμογή του θεσμικού πλαισίου για τη ψηφιακή στρατηγική στο Δήμου
  • Την υποβολή, παρακολούθηση και εποπτεία των πολιτικών ενεργειακής αναβάθμισης των δημοτικών κτηρίων
  • Ενημερωτικά έγγραφα σε φορείς και δημότες για την εφαρμογή πληροφορικής και νέων τεχνολογιών
  • Την υποβολή , παρακολούθηση και εποπτεία όλων των νέων προγραμμάτων και έργων που αξιοποιούν καινοτόμες μεθόδους
  • Εποπτεία του υπο ίδρυση τμήματος Καινοτομίας του Δήμου της Καλαμάτας.
  • Της οργάνωσης συντονισμού και παρακολούθησης των επιχειρηματικών, τουριστικών και γενικότερα όλων των αναπτυξιακών δράσεων σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς με στόχο την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας του Δήμου, της προσέλκυσης νέων επενδύσεων και την προαγωγή της συνεργασίας των δημοτικών φορέων με την ιδιωτική πρωτοβουλία.
  • Της προώθησης θεμάτων διεθνούς συνεργασίας και αδελφοποιήσεων κατά τα προβλεπόμενα από την ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία.
  • Έγγραφα που σχετίζονται με την εκμετάλλευση περιπτέρων (αδειοδότηση- έγκριση εκμίσθωσής, ανάκληση- μετατόπιση κλπ)
  • Αποφάσεις:
    • Επιβολής διοικητικών κυρώσεων σε καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος
    • Παράτασης ωραρίου χρήσης και λειτουργίας μουσικών οργάνων
  • Άδειες :
    • ίδρυση υπεραγορών λιανικού εμπορίου,
    • Άσκησης ΥΠΑΙΘΡΊΟΥ ΕΜΠΟΡΊΟΥ
    • Συμμετοχής στις Κυριακάτικες Αγορές
    • Επαγγέλματος κουρέα, κομμωτή, τεχνίτη περιποίησης χεριών και ποδιών.
    • Λειτουργίας εκθέσεων βιβλίου κατ άρθρο 17 του ν. 3377/2005
    • Οργάνωσης εκθέσεων (εκτός των διεθνών)
    • Επαγγελματικών και παραγωγικών , καθώς και κάθε άλλου συναφούς αντικειμένου για τις Λαϊκές Αγορές
    • Κάθε άλλη άδεια που προβλέπεται από τη νομοθεσία και σχετίζεται με το αντικείμενο της αρμοδιότητάς του.
  • Τη δημιουργία δομών εθελοντισμού
  • Την καθοδήγηση της επιτροπής Εθελοντισμού του δήμου
  • Δηλώσεις Τέλεσης Πολιτικών Γάμων
  • Άδειες Πολιτικών Γάμων
  • Κάθε άλλη άδεια που προβλέπεται από τη νομοθεσία και σχετίζεται με το αντικείμενο της αρμοδιότητάς του.

Ο ως άνω Αντιδήμαρχος, ασκεί εποπτεία κατά το μέρος των αρμοδιοτήτων του, της οργάνωσης, διοίκησης, παρακολούθησης , συντονισμού και ελέγχου των λειτουργιών των οργανικών μονάδων της διεύθυνσης Προγραμματισμού Ανάπτυξης & Ευρωπαϊκών Θεμάτων και συγκεκριμένα του τμήματος της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, των νέων προγραμμάτων καινοτομίας, τις ενεργειακές κοινότητες και γενικότερα θέματα που άπτονται των νέων τεχνολογιών και της ψηφιακής διακυβέρνησης

Μαστραγγελόπουλος Δημήτριος
Μαστραγγελόπουλος Δημήτριοςd.mastrangel@kalamata.gr
Αντιδήμαρχος Συντήρησης Υποδομών
Δημαρχείο Καλαμάτας (Αθηνών 99)
2ος όροφος, γραφείο 202
Καλαμάτα 24 134
Τηλ: 27213 60771
Αρμοδιότητες Αντιδημάρχου Συντήρησης Υποδομών
  • Της συντήρησης δρόμων, δημοτικών κτιρίων, σχολείων, αθλητικών εγκαταστάσεων, ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων και γενικά της συντήρησης του συνόλου των υποδομών του Δήμου.
  • Της συνεργασίας με άλλες υπηρεσίες ή την εποπτεία της επίβλεψης ιδιωτών που κατασκευάζουν έργα στο Δημοτικό Χώρο ή επηρεάζουν το Δημοτικό Χώρο (ΔΕΥΑΚ, ΔΕΗ, ΟΤΕ, ιδιώτες κατασκευαστές κ.λπ.).
  • Την εποπτεία σε θέματα Δημοτικού Ηλεκτροφωτισμού.
  • Την εποπτεία κυκλοφοριακών θεμάτων.
  • Την εποπτεία της συντήρησης των υποδομών των νέων έργων
  • Δηλώσεις Τέλεσης Πολιτικών Γάμων
  • Άδειες Πολιτικών Γάμων
  • Κάθε άλλη άδεια που προβλέπεται από τη νομοθεσία και σχετίζεται με το αντικείμενο της αρμοδιότητάς του.

 

Ο ως άνω αντιδήμαρχος, ασκεί εποπτεία κατά το μέρος των αρμοδιοτήτων του, της οργάνωσης, διοίκησης, παρακολούθησης, συντονισμού και ελέγχου όλων των λειτουργιών κατά το μέρος των αρμοδιοτήτων του, του Τμήματος Συντήρησης & Αυτεπιστασίας και του τμήματος Συγκοινωνιών, Κυκλοφορίας, Σήμανσης, Διοικητικής Υποστήριξης και Αδειών της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών καθώς και την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις Δημοτικές Ενότητες, τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία όλου του εξοπλισμού που βρίσκεται στις παραπάνω ΔΕ, τη συνεργασία με τους

Προέδρους και Εκπροσώπους των Τοπικών Κοινοτήτων, για την επίλυση των προβλημάτων καθημερινότητας των πολιτών των παραπάνω ΔΕ.

 

Μπάκας Ιωάννης
Μπάκας Ιωάννης i.bakas@kalamata.gr
Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος, Διαχείρισης Απορριμμάτων & Οχημάτων και των τμημάτων Αποκομιδής, Ανακύκλωσης, Οχημάτων
Δημαρχείο Καλαμάτας (Αθηνών 99)
2ος όροφος, γραφείο 202
Καλαμάτα 241 34
Τηλ: 27213 60773
Αρμοδιότητες Αντιδημάρχου Περιβάλλοντος, Διαχείρισης Απορριμμάτων & Οχημάτων και των τμημάτων Αποκομιδής, Ανακύκλωσης, Οχημάτων
  1. Του συντονισμού της Υπηρεσίας και των δομών καθαριότητας του Δήμου.
  2. Της προώθησης της ανακύκλωσης και όλων των «ρευμάτων» της.
  3. Της οργάνωσης του αμαξοστασίου και της ορθολογικής κατανομής των οχημάτων σε Διευθύνσεις του δήμου και σε έργα.
  4. Της εποπτείας της ορθής λειτουργίας του αρδευτικού δικτύου.
  5. Της συντήρησης και ορθής λειτουργίας των Παιδικών Χαρών
  6. Της μέριμνας για την λειτουργία του φυτωρίου.
  7. Της λειτουργίας των συνεργείων, καθώς και της προώθηση της πολιτικής του Δήμου σε θέματα καθαριότητας, ανακύκλωσης, διαχείρισης μπάζων κ.α.
  8. Της εποπτείας καθαρισμού οικοπέδων και κοινοχρήστων χώρων.
  9. Της εποπτείας διαχείρισης φυτικών υπολειμμάτων.
  10. Της λήψης μέτρων αισθητικής αναβάθμισης της πόλης.
  11. Των ψεκασμών απεντομώσεων μυοκτονιών στην Περιφέρεια του Δήμου.
  12. Της εποπτείας των αρδευτικών δικτύων, των δημοτικών γεωτρήσεων και των σιντριβανιών.
  13. Δηλώσεις Τέλεσης Πολιτικών Γάμων
  14. Άδειες Πολιτικών Γάμων
  15. Κάθε άλλη άδεια που προβλέπεται από τη νομοθεσία και σχετίζεται με το αντικείμενο της αρμοδιότητάς του.

Ο ως άνω αντιδήμαρχος, ασκεί εποπτεία κατά το μέρος των αρμοδιοτήτων του, της οργάνωσης, διοίκησης, παρακολούθησης, συντονισμού και ελέγχου όλων των λειτουργιών των οργανικών μονάδων, της Διεύθυνσης Γεωτεχνικών Υπηρεσιών, του Τμήματος Αγροτικής Ανάπτυξης & Διαχείρισης Φυσικού Περιβάλλοντος, Γεωτεχνικών Έργων, Πάρκων Αλσυλλίων & Παιδικών Χαρών, καθώς και της Διεύθυνσης Διαχείρισης Απορριμμάτων & Οχημάτων και των τμημάτων Αποκομιδής, Ανακύκλωσης, Οχημάτων.

Φάβας Γεώργιος
Φάβας Γεώργιοςg.favas@kalamata.gr
Αντιδήμαρχος Διοίκησης, Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Αγροτικής Ανάπτυξης και ΚΕΠ
Δημαρχείο Καλαμάτας (Αθηνών 99)
3ος όροφος, γραφείο 3.17
Καλαμάτα 241 34
Τηλ: 27213 60785
Αρμοδιότητες Αντιδημάρχου Διοίκησης, Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Αγροτικής Ανάπτυξης και ΚΕΠ

ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

  • Δηλώσεις για πολιτογραφήσεις ομογενών και αλλοδαπών.
  • Κατάρτιση Ετησίου Μητρώου Αρρένων και Στρατολογικών Πινάκων.
  • Βεβαιώσεις πληθυσμού Τοπικών και Δημοτικών Κοινοτήτων
  • Αποφάσεις:
    • Πρόσληψης και αλλαγής επωνύμου, καθώς και πρόσληψης πατρωνύμου και μητρωνύμου από παιδιά, που γεννήθηκαν χωρίς γάμο των γονέων τους ή είναι αγνώστων γονέων.
    • Εξελληνισμού ονοματεπωνύμου Ελλήνων του εξωτερικού, ομογενών αλλοδαπών, που αποκτούν την ελληνική ιθαγένεια και παλιννοστησάντων ομογενών, που έχουν την ελληνική ιθαγένεια.
    • Δημοτολογίου (προσθήκη τέκνου, μεταδημοτεύσεις, διαγραφές, κλπ).
    • Αλληλογραφία για τη διεκπεραίωση θεμάτων, που προκύπτουν από τις ανάγκες λειτουργίας των Κ.Ε.Π.
    • Αλληλογραφία και απαντητικά έγγραφα προς οργανισμούς και δημόσιες υπηρεσίες, πολίτες κ.λ.π
  • Άδειες, που προβλέπονται από τη νομοθεσία και σχετίζονται με το αντικείμενο της αρμοδιότητάς του.
  • Απαντήσεις σε αιτήματα φορέων και πολιτών, όταν δεν απαιτείται γενικότερης φύσης αντιμετώπιση και δεν χρήζει απάντησης από το Δήμαρχο.
  • Εισηγήσεις των τεχνικών χαρακτηριστικών κάθε σχετικής προμήθειας, διαγωνισμού έργου ή παροχής υπηρεσιών
  • Εισηγήσεις στα συλλογικά όργανα
  • Λογαριασμούς σχετικών έργων

ΤΟΜΕΑΣ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

  • Την εποπτεία θεμάτων υποστήριξης της αγροτικής παραγωγής
  • Προώθηση των τοπικών αγροτικών προϊόντων
  • Της ανάληψης δράσεων για τα αδέσποτα ζώα

ΤΟΜΕΑΣ ΚΕΠ

  • Την εποπτεία της λειτουργίας του ΚΕΠ στην πόλη και τις έδρες των Δημοτικών Ενοτήτων
  • Την εποπτεία λειτουργίας των Δημοτικών Καταστημάτων στις Δημοτικές Ενότητες.
  • Δηλώσεις Τέλεσης Πολιτικών Γάμων
  • Άδειες Πολιτικών Γάμων
  • Κάθε άλλη άδεια που προβλέπεται από τη νομοθεσία και σχετίζεται με το αντικείμενο της αρμοδιότητάς του.

       Ο ως άνω Αντιδήμαρχος, ασκεί εποπτεία κατά το μέρος των αρμοδιοτήτων του, της οργάνωσης, διοίκησης, παρακολούθησης, συντονισμού και ελέγχου των λειτουργιών των οργανικών μονάδων της Διεύθυνσης Διοίκησης και των αδέσποτων ζώων από τη Διεύθυνση Γεωτεχνικών και τη Διεύθυνση ΚΕΠ.

Ζαφειρόπουλος Ιωάννης
Ζαφειρόπουλος Ιωάννηςi.zafeiropoulos@kalamata.gr
Αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας, Συγκοινωνιακού Έργου και Κυκλοφοριακής Αγωγής
Δημαρχείο Καλαμάτας (Αθηνών 99)
3ος όροφος, γραφείο 3.14
Καλαμάτα 24 134
Τηλ: 27213 60805
Αρμοδιότητες Αντιδημάρχου Πολιτικής Προστασίας, Συγκοινωνιακού Έργου και Κυκλοφοριακής Αγωγής
  • Συντονισμός και επίβλεψη έργου πολιτικής προστασίας
  • Εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας των κυκλοφοριακών θεμάτων
  • Παρακολούθηση και λειτουργία του πάρκου κυκλοφοριακής αγωγής
  • Εισηγήσεις των τεχνικών χαρακτηριστικών κάθε σχετικής προμήθειας, διαγωνισμού έργου ή παροχής υπηρεσιών
  • Εισηγήσεις στα συλλογικά όργανα
  • Λογαριασμούς σχετικών έργων
  • Συνεργασία με άλλες υπηρεσίες στο πλαίσιο εκτέλεσης των αρμοδιοτήτων του
  • Δηλώσεις Τέλεσης Πολιτικών Γάμων
  • Άδειες Πολιτικών Γάμων
  • Κάθε άλλη άδεια που προβλέπεται από τη νομοθεσία και σχετίζεται με το αντικείμενο της αρμοδιότητάς του.
  • Απαντήσεις σε αιτήματα φορέων και πολιτών όταν δεν απαιτείται γενικότερης φύσεως αντιμετώπιση και δεν χρήζει απάντησης από το Δήμαρχο

      Ο ως άνω Αντιδήμαρχος, ασκεί εποπτεία κατά το μέρος των αρμοδιοτήτων του, της οργάνωσης, διοίκησης, παρακολούθησης , συντονισμού και ελέγχου των λειτουργιών των οργανικών μονάδων της διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και συγκεκριμένα του τμήματος  Συγκοινωνιών, Κυκλοφορίας και Σήμανσης Διοικητικής Υποστήριξης & Αδειών- Εγκαταστάσεων της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και του αυτοτελούς γραφείου Πολιτικής Προστασίας.

Γενικός Γραμματέας

Νταμάτη Μαρία
Νταμάτη Μαρίαm.ntamati@kalamata.gr
Δημαρχείο Καλαμάτας (Αθηνών 99)
3ος Όροφος, Γραφείο: 312
Τηλ: 27213 60723
Fax: 27213 60760

Επιτροπές

Οικονομική Επιτροπή: Σύνθεση

Τακτικά Μέλη

  1. Φάβας Γεώργιος (Πρόεδρος) - «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ»
  2. Μπάκας Ιωάννης - «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ»
  3. Μπασακίδης Νικόλαος - «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ»
  4. Πολίτης Δημήτριος - «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ»
  5. Μαρινάκης Σαράντος - «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ»
  6. Κοσμόπουλος Βασίλειος - «ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ»
  7. Τζαμουράνης Βασίλειος (Αντιπρόεδρος) - «ΠΡΟΤΥΠΟΣ ΔΗΜΟΣ»
  8. Λιάππας Λεωνίδας - «ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΞΕΚΙΝΑΜΕ»
  9. Αλειφέρη Καραθανάση Ελένη - «ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΔΥΝΑΜΗ»

Αναπληρωματικά Μέλη

  1. Δρούγας Παντελής - «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ»
  2. Μαστραγγελόπουλος Δημήτριος - «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ»
  3. Αθανασόπουλος Κων/νος - «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ»
  4. Χριστόπουλος Ιωάννης - «ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ»
  5. Σωφρονάς Γεώργιος - «ΠΡΟΤΥΠΟΣ ΔΗΜΟΣ»
  6. Μαλαπάνη Μαρία - «ΠΡΟΤΥΠΟΣ ΔΗΜΟΣ»
  7. Οικονομάκου Μαρία - «ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΞΕΚΙΝΑΜΕ»
  8. Αγγελής Αναστάσιος - «ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΔΥΝΑΜΗ»
Επιτροπή Ποιότητας Ζωής: Σύνθεση

Δημοτικό Συμβούλιο

Δήμαρχος

Θανάσης Βασιλόπουλος

Συνδυασμός: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Συνδυασμός: ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
Συνδυασμός: ΠΡΟΤΥΠΟΣ ΔΗΜΟΣ
Συνδυασμός: ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΞΕΚΙΝΑΜΕ
Συνδυασμός: ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΔΥΝΑΜΗ
Συνδυασμός: ΑΝΟΙΧΤΟΣ ΔΗΜΟΣ ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ
Συνδυασμός: ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΤΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
Συνδυασμός: ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ
Συνδυασμός: ΚΑΛΑΜΑΤΑ-ΠΟΛΗ ΕΝΩΜΕΝΗ
Συνδυασμός: ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ

Συμβούλια και Πρόεδροι Κοινοτήτων 

Η Καλαμάτα σε αριθμούς

ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ
0
ΕΚΤΑΣΗ
0
ΑΚΤΟΓΡΑΜΜΗ
0
ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΣ
0

iso9001 2015

govgr

wifi4eu

Επικοινωνία

Αθηνών 99, Καλαμάτα ΤΚ 24 134

  • dummy(+30) 27213 60700

  • dummy(+30) 27213 60760

  • dummy polites@kalamata.gr

Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech