Eίναι διαθέσιμες οι παρακάτω ηλεκτρονικές υπηρεσίες:
- Αιτήσεις και οδηγίες για ιδιώτες
- Αιτήσεις και οδηγίες για επιχειρήσεις και φορείς.
- Πολεοδομικά δεδομένα
- Θέσεις σημείων ενδιαφέροντος
- Αιτήματα καθημερινότητας - Προτάσεις Βελτίωσης
- Οδηγίες για Πιστοποιημένη Αποστολή Αιτήσεων προς το Δήμο καθώς και για Έκδοση Πιστοποιητικών απο την πύλη ermis.gr
- Οδηγίες για ενεργοποίηση της εφαρμογής της Άυλης Συνταγογράφησης
- Αιτήματα για τη βέλτιστη χρήση των δημόσιων χώρων από τα καταστήματα εστίασης (ΝΕΟ)
- Ηλεκτρονική Διαβούλευση και υποβολή προτάσεων για το Δημόσιο Χώρο (ΝΕΟ)
- Πλατφόρμα ψηφιακών υπηρεσιών του Δήμου Καλαμάτας (ΝΕΟ)
- Αιτήσεις για παιδικούς σταθμούς
*** Για να παραλάβετε τις απαντήσεις των αιτήσεών σας από τις υπηρεσίες του Δήμου με ηλεκτρονικό τρόπο (χωρίς να χρειαστεί να επισκεφθείτε το Δήμο), θα πρέπει να ακολουθήσετε τη διαδικασία που περιγράφεται στις οδηγίες για "Πιστοποιημένη Αποστολή Αιτήσεων προς το Δήμο" (όπου θα πρέπει επίσης να δηλώσετε ότι επιθυμείτε η απάντηση στην αίτησή σας να σας σταλεί με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο)
*** Στην περίπτωση που έχετε αιτηθεί έκδοση εγγράφου και η διαδικασία ολοκληρωθεί, θα λάβετε email που θα σας ειδοποιεί για αυτό. Τότε μπορείτε να περάσετε από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου με την ταυτότητά σας και να το παραλάβετε.
*** Όταν έχετε ήδη υποβάλει ένα αίτημα καθημερινότητας ή μία πρόταση βελτίωσης, το σύστημα σας έχει επιστρέψει ένα μοναδικό κωδικό με τον οποίο μπορείτε να παρακολουθήσετε την πορεία του αιτήματός σας (από εδώ)