Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech

Τα βάζα που κρύβουν ιστορίες

Τίτλος : Τα βάζα που κρύβουν ιστορίες

Εκτιμώμενος χρόνος: 30-45 λεπτά

Ηλικίες: από 5 και άνω

Πάμε να φτιάξουμε μια τρελή, πρωτότυπη και γεμάτη γέλιο ιστορία!


C:\Users\user\Desktop\ΛΟΡΕΑΝΝΑ\ΛΟΡΕΑΝΝΑ ΕΚΔΑΠ\fe5125618bebcf39ce326a51eeb3bd69.jpg

 

Τι θα χρειαστούμε:

  • Χαρτιά
  • Μολύβι – μαρκαδόρο
  • Ψαλίδι
  • Βάζα ή κουτιά

-  Ξεκινάμε να χωρίζουμε τα βάζα μας στις εξής κατηγορίες: 

  1. Ήρωες – χαρακτήρες (πχ. δράκος, αρκούδος, κακιά μάγισσα, γιατρός, άλογο, πριγκίπισσα  κ.ο.κ.)
  2. Τοποθεσίες (πχ. μικρό σπίτι στο δάσος, παραλία, σύννεφα, κάτω από έναν καταρράκτη κ.ο.κ.)
  3. Αντικείμενα (πχ. μαγικό ραβδί, σκουπόξυλο, καραμέλες, πετσέτα μπάνιου, αόρατη κάπα, δέντρα από ζαχαρωτά κ.ο.κ.)
  4. Ερωτήσεις (πχ. πως βρέθηκες εδώ;, τι είναι αυτό που κρατάς;, κ.ο.κ.)
  5. Βοηθητικά επιρρήματα (πχ. ξαφνικά, λίγο αργότερα, τότε, αμέσως, δυστυχώς, ευτυχώς κ.ο.κ.)
  6. Ρήματα (πχ. τραγουδάει, χορεύει, μαγειρεύει, κάνει σκανταλιές, γυμνάζεται κ.ο.κ.)

 

C:\Users\user\Desktop\ΛΟΡΕΑΝΝΑ\ΛΟΡΕΑΝΝΑ ΕΚΔΑΠ\images.jpg

 

-  Γράφουμε στα χαρτάκια μας λέξεις που αντιπροσωπεύουν την κάθε κατηγορία, τα διπλώνουμε και τα βάζουμε στο αντίστοιχο βάζο.

- Καθόμαστε σε έναν κύκλο ή αντικριστά. Ο πρώτος ξεκινάει την ιστορία με τη φράση «μια φορά και έναν καιρό ήταν…» και δίνει στον επόμενο το βάζο με τους ήρωες. Ο επόμενος βγάζει ένα χαρτάκι και συνεχίζει την ιστορία βάσει του τι διάλεξε πχ. «ήταν ένας αρκούδος. Ο αρκούδος αυτός ζούσε…» και δίνει στον επόμενο το βάζο με τις τοποθεσίες. Ο επόμενος συνεχίζει την ιστορία βάσει του τι διάλεξε από το βάζο με τις τοποθεσίες πχ. «ζούσε σε ένα σύννεφο. Τον ελεύθερο χρόνο του, του άρεσε να ασχολείται με…» και δίνει στον επόμενο το βάζο με τα αντικείμενα κ.ο.κ.

Μπορούμε να φτιάξουμε την ροή της ιστορίας ανάλογα με ποιο βάζο θα δώσουμε στον επόμενο. Το βάζο με τα επιρρήματα μας βοηθάει όταν έχουμε «κολλήσει και δεν ξέρουμε πώς να συνεχίσουμε την ιστορία μας.

Όταν ολοκληρώσουμε την ιστορία μας, την δραματοποιούμε είτε με παντομίμα, είτε σαν θεατρικό έργο με διαλόγους και αφηγητή.

Αυτό το παιχνίδι έχει ως ΣΤΟΧΟ να αναπτύξει και να βελτιώσει:

  • Την ομαδικότητα
  • Την φαντασία
  • Την μνήμη
  • Την μιμητική ικανότητα

Πηγή: Τόμασεκ Λορεάννα

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Τόμασεκ Λορεάννα


C:\Users\user\Desktop\ΛΟΡΕΑΝΝΑ\ΛΟΡΕΑΝΝΑ ΕΚΔΑΠ\vector-cute-christmas-fairy-tale-town-doodle-europe-magic-jar-hand-drawn-line-illustration-sketch-postcard-print-80343543.jpg

iso9001 2015

govgr

wifi4eu

Επικοινωνία

Αθηνών 99, Καλαμάτα ΤΚ 24 134

  • dummy(+30) 27213 60700

  • dummy(+30) 27213 60760

  • dummy polites@kalamata.gr

Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech