Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech

Ο αϊτός και το αηδόνι

«Ο αϊτός και το αηδόνι»

Απαιτούμενα υλικά:

 

1) Η εικονογραφημένη ιστορία με τίτλο «Ο αϊτός και το αηδόνι».

2) Σχετικά φύλλα εργασίας και δραστηριότητες.

3) Μαρκαδόροι ή ξυλομπογιές για τον χρωματισμό της ζωγραφοσελίδας.

 

Απαιτούμενος χρόνος:  Περίπου 1 ώρα.

 

Η διαδικασία σε απλά βήματα:

 

1) Σε πρώτη φάση, τα παιδιά παρακολουθούν την εικονογραφημένη ιστορία με τίτλο «Ο αϊτός και το αηδόνι». Στη συνέχεια, ακολουθεί συζήτηση σχετική με την ιστορία και εστιάζουμε στα διδακτικά νοήματα  (βλ. Παράρτημα 1).

2) Έπειτα, προκειμένου να διαπιστώσουμε το βαθμό κατανόησης του παραμυθιού, τα παιδιά απαντούν σε ερωτήσεις κατανόησης. Ακολούθως, εξασκούνται σε δραστηριότητες γραμματικής (βλ. Παράρτημα 2).

3) Τέλος, χρωματίζουν την αγαπημένη τους σκηνή από την ιστορία (βλ Παράρτημα 3).

 

Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Γκιγκόπουλος Δημήτρης

 

Προτεινόμενες ηλικιακές ομάδες: 7 – 12 ετών.

 

Πηγή: http://www.pi-schools.gr/books/dimotiko/glossa_b/math/tefxos_a_51_60.pdf (σελ. 56 του σχολικού βιβλίου).

 

Παράρτημα 1.

C:\Users\dgigo\Downloads\Screenshot_2021-01-13 Γλώσσα Β΄ Δημοτικού - 6 Είμαστε έτοιμοι;.png

 

Παράρτημα 2.

 

 

Βάλε τόνο και διαλυτικά όπου χρειάζεται στις παρακάτω λέξεις:

Μαιμου                  λαικη

Πρωινός                 πλαινος

Αυπνος                   ρολοι

Χαιδευω                γαιδουρι

 

Γράψε τις παρακάτω λέξεις χρησιμοποιώντας απόστροφο:

Θα ήθελα                                                      με έφερε

Το όνειρο                                                      να είχα

Θα αρχίσω                                                    από όλα

Μου ήρθε                                                      το όνομα

 

Παράρτημα 3.

Σχεδιάζω και χρωματίζω την αγαπημένη μου σκηνή από την παραπάνω ιστορία.


iso

govgr

wifi4eu

Επικοινωνία

Αθηνών 99, Καλαμάτα ΤΚ 24 134

  • dummy(+30) 27213 60700

  • dummy(+30) 27213 60760

  • dummy polites@kalamata.gr

Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech