Με την συμμετοχή πάνω από 2.000 θεατών, στο κατάμεστο Ανοιχτό Θέατρο Καλαμάτας, πραγματοποιήθηκε το βράδυ του Σαββάτου 6 Ιουνίου 2026, η Συναυλία Αλληλεγγύης, με τίτλο “ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΚΕΙΟ”.
Ο γνωστός καλλιτέχνης Χάρης Βαρθακούρης παρουσίασε αγαπημένα τραγούδια και επιτυχίες







