Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech

Τέταρτος πανελλαδικά ο Δήμος Καλαμάτας στα συλλογικά ψηφιακά μέσα (Facebook, Twitter, YouTube κ.ά.)

Τέταρτος πανελλαδικά αναδεικνύεται ο Δήμος Καλαμάτας στα συλλογικά ψηφιακά μέσα (όπως τα Facebook, Twitter, YouTube, Instagram, Blogs, Wikis κ.ά.), σύμφωνα με εργασία, την οποία διεξήγαγε ο Κωνσταντίνος Βρεττός, σπουδαστής της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΚΓ΄ Εκπαιδευτική Σειρά - Τμήμα Διοίκησης και Οικονομικής Διαχείρισης). Θέμα της εργασίας ήταν: «Μελέτη και αποτίμηση της ψηφιακής παρουσίας ελληνικών φορέωνδημόσιας διοίκησης και οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης σε συλλογικά ψηφιακά μέσα (social media)» με επιβλέποντα τον Δημήτριο Γκούσκο.

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Στην περίληψη της εργασίας αναφέρονται τα εξής:
«Τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν πλέον ένα κομμάτι της καθημερινότητας κάθε χρήστη του διαδικτύου, αφού υπολογίζεται ότι ο μέσος χρήστης στον κόσμο ξοδεύει περίπου το 28% του online χρόνου του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Global Web Index, 2015).
Τα συλλογικά ψηφιακά μέσα (όπως τα Facebook, Twitter, YouTube, Instagram, Blogs, Wikis κ.α.) προσφέρουν υπηρεσίες πληροφόρησης, ενημέρωσης, δικτύωσης, κοινωνικοποίησης και αυτοπροβολής. Σε αυτό το πλαίσιο Φορείς και Φυσικά Πρόσωπα προσπαθούν να εμπλακούν, παρέχοντας πληροφόρηση για τις ενέργειες τους, προβάλλοντας τον εαυτό τους, το έργο τους, τα ενδιαφέροντα τους και την καθημερινότητά τους, αλλά και αξιοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την εξεύρεση νέων επαφών (επαγγελματικών ή προσωπικών). Τα τελευταία χρόνια, σε αυτό το χώρο έχουν δραστηριοποιηθεί και Φορείς Γενικής Κυβέρνησης και Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ), οι οποίοι αποσκοπούν τόσο στην καλύτερη πληροφόρηση του πολίτη, όσο και στην ενεργό συμμετοχή του στις λήψεις αποφάσεων.
Η παρούσα μελέτη εστιάζει στους Φορείς Γενικής Κυβέρνησης και ΟΤΑ που σχετίζονται – άμεσα ή έμμεσα – με τον τουριστικό κλάδο και επιχειρεί να αξιολογήσει την παρουσία τους σε τρία δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook, το Twitter και το Youtube. Η ανάλυση της παρουσίας τους γίνεται σε τρία επίπεδα: (1) ζωτικότητας, (2) βαθμού «συμπλοκής» (engagement) των χρηστών και (3) «ακολουθησιμότητας» (followership). Την ποσοτική ανάλυση ακολουθεί ποιοτική ανάλυση με τη διεξαγωγή συνεντεύξεων στις «καλές πρακτικές» που προκύπτουν από σχετική συγκριτική αξιολόγηση (relative benchmarking). Στο τέλος, παρέχεται μια συνοπτική εργαλειοθήκη, η οποία μπορεί να υποβοηθήσει τη διαχείριση λογαριασμών σε κοινωνικά δίκτυα από στελέχη ενός δημόσιου Φορέα, όχι μόνο στην περίπτωση του τουριστικού κλάδου».

4ος ΜΕΤΑΞΥ 186 ΦΟΡΕΩΝ

Στον πίνακα συνολικής χαρτογράφησης παρουσιάζονται 186 Φορείς Γενικής Κυβέρνησης και ΟΤΑ και στον Συγκεντρωτικό Πίνακα Σχετικής Συγκριτικής Ανάλυσης (Benchmarking) ο Δήμος Καλαμάτας καταλαμβάνει σε πανελλαδικό επίπεδο την 4η θέση. Τους είκοσι πρώτους Φορείς μπορείτε να δείτε εδώ.
Ο Δήμος Καλαμάτας, υλοποιώντας μέσω των αρμοδίων Τμημάτων του (Γραφείο Επικοινωνίας, Δημοσίων Σχέσεων και Εθιμοτυπίας και Τμήμα Νέων Τεχνολογιών & Πληροφορικής) τις αποφάσεις των Συλλογικών Οργάνων και τις κατευθύνσεις του Δημάρχου, συνεχίζει τη συλλογική εργασία, για την αποτελεσματική προβολή της δράσης του Δήμου, καθώς και της Καλαμάτας και της περιοχής της.

exofylo.JPG

© Copyright

ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

2024

gcloud

aria-label="Κλείσιμο μενού"
Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech