Σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε υπό την προεδρία του Δημάρχου και με τη συμμετοχή οικονομικών στελεχών του Δήμου, αποφασίσθηκε η Α΄ κατανομή των δημοτικών πόρων κατά το Δεκέμβριο να γίνει ως εξής:
Διευθύνσεις Δήμου
• Διεύθυνση Καθαριότητας: 145.000 €
• Διεύθυνση Γεωτεχνικών: 39.000 €
• Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών: 30.000 €
• Διεύθυνση Οικονομικών: 250.000 €
• Διεύθυνση Προγραμματισμού: 55.000 €
Σύνολο: 519.000 €
Νομικά Πρόσωπα
• Κ.Ε. «Φάρις»: 50.000 €
• Αθλητικός Φορέας: 50.000 €
Σύνολο: 100.000 €
Ακολουθεί Β΄ κατανομή την επόμενη εβδομάδα.
Σημειώνεται πως η πληρωμή των υποχρεώσεων του Δήμου γίνεται εντός μηνός.