Σύσκεψη πραγματοποιήθηκε υπό την προεδρία του Δημάρχου, σήμερα Τετάρτη 15 Ιουνίου 2016, με τη συμμετοχή του αρμοδίου Αντιδημάρχου και οικονομικών στελεχών του Δήμου. Κατά τη διάρκειά της, αποφασίσθηκε η κατανομή των δημοτικών πόρων κατά τον Ιούνιο να γίνει ως εξής:
Διευθύνσεις Δήμου
• Διεύθυνση Καθαριότητας: 184.000 €
• Διεύθυνση Γεωτεχνικών: 73.000 €
• Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών: 19.000 €
• Διεύθυνση Οικονομικών: 230.000 €
Σύνολο: 506.000 €
Νομικά Πρόσωπα
• Κ.Ε. «Φάρις»: 115.000 €
• Αθλητικός Οργανισμός: 25.000 €
Σύνολο: 140.000 €
Γενικό σύνολο: 646.000 €.
Σημειώνεται πως η πληρωμή των υποχρεώσεων του Δήμου γίνεται εντός μηνός από την κατάθεση των σχετικών δικαιολογητικών.