Σύσκεψη πραγματοποιήθηκε υπό την προεδρία του Δημάρχου, σήμερα Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2016, με τη συμμετοχή του αρμοδίου Αντιδημάρχου και οικονομικών στελεχών του Δήμου. Κατά τη διάρκειά της, αποφασίσθηκε η κατανομή των δημοτικών πόρων κατά το Σεπτέμβριο να γίνει ως εξής:
ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΔΗΜΟΥ
• Διεύθυνση Καθαριότητας: 168.000 €
• Διεύθυνση Γεωτεχνικών: 10.000 €
• Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών: 46.000 €
• Διεύθυνση Οικονομικών: 104.000 €
Σύνολο: 328.000 €
Νομικά Πρόσωπα
• Κ.Ε. «Φάρις»: 40.000 €
• Αθλητικός Οργανισμός: 25.000 €
• Δημοτικό Πνευματικό Κέντρο: 15.000 €
• Δημοτική Φιλαρμονική Καλαμάτας: 50.000 €
Σύνολο: 130.000 €
Γενικό σύνολο: 458.000 €.
Σημειώνεται πως όλα τα τιμολόγια προμηθευτών του Δήμου εξοφλούνται σε 15 – 20 ημέρες (εκτός εάν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, όπως π.χ. έλεγχος Ελεγκτικού Συνεδρίου).
Τα τιμολόγια για έργα πληρώνονται στο ίδιο διάστημα και η κατανομή γίνεται ανά μήνα.
Ο Δήμος Καλαμάτας πληρώνει άμεσα όλες τις υποχρεώσεις του και αυτό είναι μια σπουδαία συμβολή για την ομαλή λειτουργία της αγοράς.