Σύσκεψη πραγματοποιήθηκε υπό την προεδρία του Δημάρχου, σήμερα Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2016, για την κατανομή των δημοτικών πόρων κατά το Νοέμβριο ως εξής:
Διευθύνσεις Δήμου
• Διεύθυνση Καθαριότητας: 165.000 €
• Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών: 14.000 €
• Διεύθυνση Οικονομικών: 142.000 €
Σύνολο: 321.000 €
Νομικά Πρόσωπα
• Κ.Ε. «Φάρις»: 110.000 €
• Αθλητικός Οργανισμός: 32.000 €
• Δημοτικό Πνευματικό Κέντρο: 25.000 €
• Δημοτική Φιλαρμονική: 60.000 €
Σύνολο: 227.000 €
Γενικό σύνολο: 548.000 €.
Σημειώνεται πως η πληρωμή των υποχρεώσεων του Δήμου γίνεται εντός μηνός από την κατάθεση των σχετικών δικαιολογητικών.