Σύσκεψη υπό τον Δήμαρχο πραγματοποιήθηκε σήμερα, Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2016. με τη συμμετοχή Διευθυντών και Αντιδημάρχων του Δήμου Καλαμάτας. Αντικείμενό της ήταν η μείωση της γραφειοκρατίας, η εξυπηρέτηση του πολίτη και η εξοικονόμηση πόρων και προσωπικού. Δόθηκαν οι αναγκαίες οδηγίες για την επέκταση της μηχανογραφημένης χρέωσης εγγράφων, την κατάργηση της πρωτοκόλλησης εγγράφων μεταξύ των Υπηρεσιών και την καθιέρωση της ψηφιακής υπογραφής.
Επίσης, ενημερώθηκαν οι Διευθυντές για την άμεση αντικατάσταση των ηλεκτρονικών υπολογιστών με καινούργιους, την απαγόρευση χρήσης των υπηρεσιακών ηλεκτρονικών υπολογιστών για σύνδεση με το facebook και την απόλυτη εφαρμογή του νόμου, όσον αφορά στο κάπνισμα σε όλους τους χώρους του Δημαρχείου.