Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech

«Του Πάνα το Σουραύλι» από το Δημοτικό Ωδείο Καλαμάτας

Την Τετάρτη 1 και την Πέμπτη 2 Ιουλίου 2026 και ώρα 21:00 η τάξη της μελοδραματικής του Δημοτικού Ωδείου Καλαμάτας θα παρουσιάσει στο Αμφιθέατρο της Φιλαρμονικής Καλαμάτας, την παράσταση που τα συνδυάζει όλα και φέρει τον τίτλο «Του Πάνα το Σουραύλι».

Η παράσταση είναι βασισμένη στην οπερέτα του J.Offenbach «Δάφνις και Χλόη» και υπόσχεται γέλιο, κέφι και ανεμελιά!

Είσοδος ελεύθερη.

 

Συντελεστές:

Τάξη Μελοδραματικής Δημοτικού Ωδείου Καλαμάτας

Με τους:

Δάφνις: Μαργαρίτα Σέμση

Χλόη: Πηνελόπη Περδικάρη

Πάνας: Δημήτρης Καρατζάς

Βακχίδες:

Καλλιστώ: Βίκη Βασιλειάδη

Ξανθίππη: Φωτεινή Αράπη

Λοκόη: Σταυρούλα Δαμήλου

Νιόβη: Τώνια Δικαίου

Αμάλθεια: Ράνια Κουτρούλη

Εριφίλη: Βασιλική Κουτσογεωργοπούλου

Αρικία: Ελευθερία Χάικου

Σκηνοθεσία: Παναγιώτης Αδάμ

Επιμέλεια κίνησης: Λίλλυ Τριαντάρη

Πιάνο: Στάθης Γυφτάκης

Μουσική διδασκαλία: Κατερίνα Παλαιολόγου

Διασκευή κειμένου στα Ελληνικά:

Παναγιώτης Αδάμ, Όλγα Μπαλωμένου

Σκίτσο της πόλης της Καλαμάτας

© Copyright

ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

2026

gcloud

aria-label="Κλείσιμο μενού"