Την Τετάρτη 1 και την Πέμπτη 2 Ιουλίου 2026 και ώρα 21:00 η τάξη της μελοδραματικής του Δημοτικού Ωδείου Καλαμάτας θα παρουσιάσει στο Αμφιθέατρο της Φιλαρμονικής Καλαμάτας, την παράσταση που τα συνδυάζει όλα και φέρει τον τίτλο «Του Πάνα το Σουραύλι».
Η παράσταση είναι βασισμένη στην οπερέτα του J.Offenbach «Δάφνις και Χλόη» και υπόσχεται γέλιο, κέφι και ανεμελιά!
Είσοδος ελεύθερη.
Συντελεστές:
Τάξη Μελοδραματικής Δημοτικού Ωδείου Καλαμάτας
Με τους:
Δάφνις: Μαργαρίτα Σέμση
Χλόη: Πηνελόπη Περδικάρη
Πάνας: Δημήτρης Καρατζάς
Βακχίδες:
Καλλιστώ: Βίκη Βασιλειάδη
Ξανθίππη: Φωτεινή Αράπη
Λοκόη: Σταυρούλα Δαμήλου
Νιόβη: Τώνια Δικαίου
Αμάλθεια: Ράνια Κουτρούλη
Εριφίλη: Βασιλική Κουτσογεωργοπούλου
Αρικία: Ελευθερία Χάικου
Σκηνοθεσία: Παναγιώτης Αδάμ
Επιμέλεια κίνησης: Λίλλυ Τριαντάρη
Πιάνο: Στάθης Γυφτάκης
Μουσική διδασκαλία: Κατερίνα Παλαιολόγου
Διασκευή κειμένου στα Ελληνικά:
Παναγιώτης Αδάμ, Όλγα Μπαλωμένου







