Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech

Στην Καλαμάτα παρουσιάστηκε το νέο Place Brand της Περιφέρειας Πελοποννήσου

Τη νέα της ταυτότητα τόπου παρουσίασε η Περιφέρεια Πελοποννήσου, σε ειδική εκδήλωση που φιλοξενήθηκε στο Μέγαρο Χορού Καλαμάτας χθες, Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2025.

Στην εκδήλωση παρέστη ο Δήμαρχος Καλαμάτας και Πρόεδρος της Περιφερειακής Ένωσης Πελοποννήσου Θανάσης Βασιλόπουλος, ο οποίος σε μήνυμά του αμέσως μετά την εκδήλωση ανέφερε:

«Η παρουσίαση του νέου Place Brand της Περιφέρειας Πελοποννήσου, αναμφισβήτητα αποτελεί μία πρωτοβουλία στρατηγικής σημασίας, που αν μη τι άλλο φιλοδοξεί να αναδείξει τον τόπο μας, την ταυτότητά μας, τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Πελοποννήσου συνολικά και των Δήμων ειδικότερα. Σε μία δε εποχή όπου τα πάντα κινούνται γρήγορα, η συνοχή, η αναγνωρισιμότητα, η εξωστρέφεια, αποτελούν στοιχεία βασικά για να οικοδομηθούν αναπτυξιακές προοπτικές ικανές να μας οδηγήσουν σε ένα μέλλον που γίνεται ολοένα και πιο απαιτητικό.

Ως Πρόεδρος της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Πελοποννήσου, θέλω να υπογραμμίσω ότι η ΠΕΔ στέκεται σταθερά αρωγός σε τέτοιες πρωτοβουλίες. Διότι πιστεύουμε σε μια Πελοπόννησο εξωστρεφή, που θα επενδύει στην ποιότητα, θα συνδέει την παραγωγή με τον τουρισμό, θα αξιοποιεί τη γνώση και την καινοτομία, και θα μετατρέπει τον πολιτισμό σε καθημερινή δύναμη ανάπτυξης. Και το Place Brand αποτελεί ένα ακόμα σημαντικό εργαλείο που θα μας βοηθήσει να επικοινωνήσουμε αυτή την προοπτική με τρόπο σύγχρονο και αποτελεσματικό.

Σε αυτή την κατεύθυνση τόσο η ΠΕΔ, όσο και οι Δήμοι μας είμαστε εδώ. Να συνεργαστούμε με ειλικρίνεια, θέτοντας σε προτεραιότητα όλα εκείνα που μας ενώνουν και συνθέτουν την Πελοπόννησο που μας αξίζει».

 

Η νέα ταυτότητα της Περιφέρειας Πελοποννήσου

Η ταυτότητα τόπου της Περιφέρειας Πελοποννήσου εντάσσεται σε ολοκληρωμένη στρατηγική place branding που βασίζεται σε διεθνείς πρακτικές και πλαισιώνει τον στρατηγικό σχεδιασμό της Περιφέρειας, αναπτυσσόμενο σε οκτώ πυλώνες: πολιτισμός, αγροδιατροφή, τουρισμός, επιχειρηματικότητα, κοινωνική συνοχή, πράσινη μετάβαση, καινοτομία και ψηφιακή μετάβαση.

Το νέο λογότυπο, εμπνευσμένο από το γράμμα «Π», αποτελεί σύνθεση αφαιρετικών εικονιδίων που αντλούν έμπνευση από τη φύση, την ιστορία, την παραγωγική δραστηριότητα, την καινοτομία, τον πολιτισμό και το τοπίο της Πελοποννήσου. Μαζί με τη χρωματική παλέτα, τα εικαστικά μοτίβα και τις γραμματοσειρές συνθέτουν μια ενιαία οπτική ταυτότητα.

Η διαμόρφωση του brand υπήρξε αποτέλεσμα συμμετοχικής διαδικασίας: περισσότεροι από 1.000 πολίτες συμμετείχαν σε έρευνες, ενώ πραγματοποιήθηκαν συνεντεύξεις και ομάδες εργασίας με πάνω από 50 θεσμικούς, κοινωνικούς και παραγωγικούς φορείς. Τα αποτελέσματα συγκροτήθηκαν σε ένα ολοκληρωμένο Brand Book, που περιλαμβάνει το αφήγημα, την οπτική και λεκτική ταυτότητα, καθώς και οδηγίες εφαρμογής.

© Copyright

ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

2025

gcloud

aria-label="Κλείσιμο μενού"