Το ΔΣ του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου θα συνεδριάσει στις 13 Μαρτίου 2018

Συνεδρίαση του ΔΣ του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Καλαμάτας συγκαλείται τη 13η Μαρτίου 2018, ημέρα Τρίτη και ώρα 14:00, για συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με τα παρακάτω θέματα:

1. Λήψη απόφασης επί αιτήσεως Μεϊμετέα Γεωργίου του Παναγιώτη, για ρύθμιση οφειλής
2. Λήψη απόφασης επί αιτήσεων παραχώρησης χερσαίου χώρου για υπαίθριο εμπόριο, έτους 2018
3. Αίτημα για την έκδοση σχετικής απόφασης ανάληψης υποχρέωσης της δαπάνης για το ετήσιο release των προγραμμάτων SINGULAR LOGIC-GENESIS και HRMS οικονομικής διαχείρισης και μισθοδοσίας, του Δ.Λ.Τ. Καλαμάτας, καθώς και την τεχνική υποστήριξη. Έγκριση ενέργειας. –Διάθεση πίστωσης
4. Λήψη απόφασης επί εγγράφου αρ. 2122.4-1/531/18/28-02-2018 του Κεντρικού Λιμεναρχείου Καλαμάτας, για αντικατάσταση ελαστικών υπηρεσιακού οχήματος ΑΛΣ 2347 υπηρεσίας τους. Αίτημα για την έκδοση σχετικής απόφασης ανάληψης υποχρέωσης της δαπάνης. Έγκριση ενέργειας – Διάθεση πίστωσης
5. Αίτημα για την έκδοση σχετικής απόφασης ανάληψης υποχρέωσης της δαπάνης για προμήθεια τραπεζικών συναλλαγών. Έγκριση ενέργειας.- Διάθεση πίστωσης
6. Έγκριση πρωτοκόλλου βεβαίωσης καλής εκτέλεσης και παραλαβής παροχής υπηρεσιών συντήρησης πρασίνου χερσαίας ζώνης λιμένα Καλαμάτας
7. Έγκριση πρωτοκόλλου βεβαίωσης καλής εκτέλεσης και παραλαβής εργασιών της προβολής των Χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων στο λιμάνι Καλαμάτας σε ραδιοφωνικό σταθμό
8 Έγκριση πρωτοκόλλου βεβαίωσης καλής εκτέλεσης και παραλαβής παροχής υπηρεσιών επίδοσης ατομικών ειδοποιήσεων σε οφειλέτες, από δικαστικό επιμελητή
9. Έγκριση πρωτοκόλλου βεβαίωσης καλής εκτέλεσης και παραλαβής παροχής υπηρεσιών μεταφοράς Χριστουγεννιάτικου δένδρου στην κεντρική προκυμαία λιμένα Καλαμάτας και απομάκρυνση αυτού
10. Έγκριση πρωτοκόλλου βεβαίωσης καλής εκτέλεσης και παραλαβής παροχής λογιστικών υπηρεσιών για το διάστημα από 09/12/2017 έως 08/01/2018
11. Έγκριση πρωτοκόλλου βεβαίωσης καλής εκτέλεσης και παραλαβής παροχής λογιστικών υπηρεσιών για το διάστημα από 09/01/2018 έως 08/02/2018
12. Έγκριση πρωτοκόλλου βεβαίωσης καλής εκτέλεσης και παραλαβής παροχής λογιστικών υπηρεσιών για το διάστημα από 09/02/2018 έως 08/03/2018
13. Έγκριση πρωτοκόλλου βεβαίωσης καλής εκτέλεσης και παραλαβής παροχής υπηρεσιών ΥΑΛΕ & Α/ΥΑΛΕ για το διάστημα από 01/12/2017 έως 28/02/2018
14. Έγκριση πρωτοκόλλου βεβαίωσης καλής εκτέλεσης και παραλαβής παροχής υπηρεσιών επισκευής του περιπολικού οχήματος ΑΛΣ 3410 του Κ.Λ. Καλαμάτας
15. Έγκριση πρωτοκόλλου βεβαίωσης καλής εκτέλεσης και παραλαβής παροχής ηλεκτρολογικών υπηρεσιών για τον Χριστουγεννιάτικο στολισμό της χερσαίας ζώνης λιμένα Καλαμάτας
16. Αντικατάσταση μέλους επιτροπής παραλαβής προμηθειών και εργασιών του Δ.Λ.Τ. Καλαμάτας
17. Αίτημα για την έκδοση σχετικής απόφασης ανάληψης υποχρέωσης της δαπάνης για έκτακτη νομική υποστήριξη λόγω προσφυγών σε απόφαση του Δ.Σ. του ΔΛΤΚ, σχετικό με την κατακύρωση πλειοδοτικού διαγωνισμού του Δ.Λ.Τ. Καλαμάτας, που διενεργήθηκε στις 07/02/2018.- Έγκριση της ενέργειας.- Διάθεση πίστωσης.

© Copyright

ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

2024

gcloud