Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech
×

Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 403

Δημοτική αστυνόμευση με τον Τομέα Ελέγχου

Με απόφαση του Δημάρχου, σε εφαρμογή αποφάσεως του Δημοτικού Συμβουλίου, για τις ανάγκες της εύρυθμης λειτουργίας της πόλης καθώς και των Υπηρεσιών του Δήμου, τοποθετήθηκαν υπάλληλοι στο Τμήμα Δημοτικών Προσόδων και στους Τομείς που υπάγονται σ’ αυτό: 1. Ελέγχου & Τήρησης Λειτουργίας Καταστημάτων & Επιχειρήσεων, καθώς και 2. Έκδοσης Αδειών Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος.

Σε σύσκεψη εργασίας, ο Δήμαρχος τόνισε την αναγκαιότητα άμεσης δραστηριοποίησης, με έμφαση στην ελεγχόμενη στάθμευση και την αποτροπή του παράνομου πάρκινγκ, στον έλεγχο του παρεμπορίου, στην καθαριότητα και την ευταξία της πόλης. Οι δημοτικοί υπάλληλοι του Τομέα Ελέγχου θα χρησιμοποιούν όλα τα υλικά και μέσα της Δημοτικής Αστυνομίας, ενώ στο Δημαρχείο θα λειτουργεί γραφείο και ενεργοποιείται εκ νέου ο τηλεφωνικός αριθμός 27210 28000 για την εξυπηρέτηση του κοινού και το συντονισμό της δράσης αυτού του Τομέα. Ο Δήμαρχος προσέθεσε πως ο Τομέας Ελέγχου θα ενισχυθεί με προσωπικό που θα προσληφθεί στο Δήμο προσεχώς, στο πλαίσιο της Κοινωφελούς Εργασίας.

ΤΟΜΕΑΣ ΕΛΕΓΧΟΥ & ΤΗΡΗΣΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Οι αρμοδιότητες που αφορούν στον έλεγχο και στην τήρηση λειτουργίας καταστημάτων και επιχειρήσεων έχουν ως εξής:

1.       Έλεγχος της τήρησης των διατάξεων που αφορούν στην ύδρευση, στην άρδευση και στην αποχέτευση οι οποίες προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία, τις τοπικές κανονιστικές αποφάσεις που εκδίδει ο Δήμος, καθώς και τις αποφάσεις του διοικητικού συμβουλίου της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης και Αποχέτευσης.

2.       Έλεγχος της τήρησης των όρων που προβλέπονται στην κείμενη νομοθεσία και στις τοπικές κανονιστικές αποφάσεις που εκδίδει ο Δήμος, για τη χρήση των αλσών και των κήπων, των πλατειών, των παιδικών χαρών και των λοιπών κοινοχρήστων χώρων και εφαρμογή των διατάξεων που προβλέπονται σε περίπτωση κατάληψής τους.

3.       Έλεγχος της τήρησης των όρων που προβλέπονται στην κείμενη νομοθεσία και στις τοπικές κανονιστικές αποφάσεις που εκδίδει ο Δήμος, για τη χρήση και λειτουργία των δημοτικών αγορών, των εμποροπανηγύρεων, των ζωοπανηγύρεων, των χριστουγεννιάτικων αγορών και γενικά των υπαίθριων δραστηριοτήτων.

4.       Έλεγχος της τήρησης των διατάξεων και των τοπικών κανονιστικών αποφάσεων που εκδίδει ο Δήμος και αφορούν στο υπαίθριο στάσιμο και πλανόδιο εμπόριο και στις λαϊκές αγορές.

5.       Έλεγχος της τήρησης των διατάξεων, που αφορούν στην υπαίθρια διαφήμιση καθώς και έλεγχος της τήρησης ειδικότερων προδιαγραφών κατασκευής και προϋποθέσεων τοποθέτησης διαφημιστικών πλαισίων και επιγραφών, που τυχόν έχουν τεθεί με τοπικές κανονιστικές αποφάσεις, από το Δήμο, της τοποθέτησης επιγραφών προσδιορισμού επαγγελματικής δραστηριότητας σε φυσικά και νομικά πρόσωπα, καθώς και της παραχώρησης χώρων για την προβολή δραστηριοτήτων σε νομικά πρόσωπα που επιδιώκουν κοινωφελείς σκοπούς, καθώς και αφαίρεση των παράνομων υπαίθριων διαφημίσεων και επιγραφών και εισηγήσεις για την επιβολή των προβλεπόμενων προστίμων, με τις προϋποθέσεις και όρους που προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία.

6.       Έλεγχος της τήρησης της καθαριότητας και της εφαρμογής του σχετικού κανονισμού σε κοινόχρηστους υπαίθριους χώρους, της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Διαχείρισης Απορριμμάτων & Οχημάτων, και γενικότερα της τήρησης των κανόνων που προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία και τις τοπικές κανονιστικές αποφάσεις, τις οποίες εκδίδει ο Δήμος, για την αναβάθμιση της αισθητικής εικόνας της πόλης, των δημοτικών και τοπικών κοινοτήτων και των οικισμών.

7.       Έλεγχος της τήρησης των μέτρων που επιβάλλονται για την πρόληψη πυρκαγιών σε κοινόχρηστους υπαίθριους χώρους.

8.       Έλεγχος της τήρησης των διατάξεων που αφορούν στη στάση και στάθμευση των οχημάτων, στην επιβολή των διοικητικών μέτρων του άρθρου 103 του Ν. 2696/1999, όπως ισχύει, αποκλειστικά και μόνο ως προς την παράβαση της πινακίδας Ρ-69 (χώρος ελεγχόμενης στάθμευσης).

9.       Έλεγχος της τήρησης των διατάξεων που αφορούν στα εγκαταλελειμμένα οχήματα.

10.     Εκτέλεση των διοικητικών κυρώσεων, που αφορούν στη λειτουργία καταστημάτων και επιχειρήσεων, των οποίων την άδεια ίδρυσης και λειτουργίας χορηγεί ο Δήμος

11.     Έλεγχος της τήρησης των διατάξεων που αφορούν τις κάθε είδους κανονιστικές αποφάσεις που εκδίδει ο Δήμος καθώς και επιβολή των πάσης φύσεως διοικητικών μέτρων που προβλέπονται από αυτές.

12.     Προστασία της δημοτικής περιουσίας.

13.     Διενέργεια αυτοψίας για την εξακρίβωση των προϋποθέσεων που απαιτούνται για την έκδοση διοικητικών πράξεων από τα όργανα του Δήμου και, ιδίως, διενέργεια αυτοψίας και σύνταξη έκθεσης για την έκδοση πρωτοκόλλου διοικητικής αποβολής και για τη χορήγηση βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας.

14.     Επίδοση των πάσης φύσης εγγράφων του Δήμου ή άλλων Δημοτικών Αρχών εντός των διοικητικών ορίων του Δήμου Καλαμάτας.

Οι υπάλληλοι του Τομέα Ελέγχου & Τήρησης Λειτουργίας Καταστημάτων & Επιχειρήσεων θα απασχολούνται σε 24ωρη βάση και όλες τις ημέρες του μήνα. Συγκεκριμένα, προβλέπεται να απασχοληθούν κατά τις Κυριακές – Αργίες και κατά τις νυχτερινές ώρες, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 36 του Ν. 3584/2007.

ΤΟΜΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ ΑΔΕΙΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Ο Τομέας Έκδοσης Αδειών Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος θα ασκεί τις εξής αρμοδιότητες:

1.       Χορήγηση αδειών ίδρυσης, λειτουργίας και εγκατάστασης όλων των καταστημάτων και επιχειρήσεων, οι όροι λειτουργίας των οποίων καθορίζονται από υγειονομικές διατάξεις.

2.       Χορήγηση αδειών λειτουργίας κυλικείων εντός κοινοχρήστων χώρων.

3.       Χορήγηση των αδειών εγκατάστασης και λειτουργίας θεάτρων, κινηματογράφων και παρεμφερών επιχειρήσεων, που προβλέπονται από τους Α.Ν. 445/1937 και 446/1937, και τη διενέργεια των προβλεπομένων επιθεωρήσεων.

4.       Χορήγηση των αδειών λειτουργίας μουσικών οργάνων και μουσικής σε δημόσια κέντρα, που προβλέπονται από αστυνομικές διατάξεις και χορηγούνται σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. Α5/3010/1985 υγειονομική διάταξη.

5.       Χορήγηση των αδειών εγκατάστασης και λειτουργίας ψυχαγωγικών παιγνίων, που προβλέπονται από αστυνομικές διατάξεις και δεν υπάγονται στις διατάξεις του Ν. 2000/1991.

6.       Χορήγηση των αδειών λειτουργίας καταστημάτων εκμισθώσεως ποδηλάτων και μοτοποδηλάτων κάτω των 50 cc, που χορηγούνται σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 3§19 και 11 του Ν.2647/1998 (ΦΕΚ 237/Α΄/22.10.1998) και της υπ’ αριθμ. 1023/2/34α/9.3.1994 (ΦΕΚ 178/Β΄/17.3.1994) Αστυνομικής Διάταξης.

7.       Χορήγηση των αδειών εγκατάστασης και χρήσης οικήματος, από πρόσωπα που κατέχουν πιστοποιητικό άσκησης επαγγέλματος εκδιδομένου επ’ αμοιβή προσώπου, σύμφωνα, με τις διατάξεις του Ν.2734/1999 (ΦΕΚ 161/Α΄/5.8.1999) και της υπ’ αριθμ. Τ.Τ. 9946/10.3.2000 υπουργικής απόφασης (ΦΕΚ 351/Β΄/17.3.2000).

8.       Χορήγηση των αδειών ίδρυσης και λειτουργίας παιδοτόπων και διαφόρων ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων (λούνα παρκ, τσίρκο, πίστες αυτοκινητιδίων, μουσικών συναυλιών και άλλων καλλιτεχνικών εκδηλώσεων), σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 18§5 του Ν.2946/2001 (ΦΕΚ 224/Α΄/8.10.2001), και της υπ’ αριθμ. 36873/2.7.2007 κοινής υπουργικής απόφασης (ΦΕΚ 1364/Β΄/2.8.2007).

9.       Χορήγηση των αδειών κυκλοφορίας ζωήλατων οχημάτων, σύμφωνα με τις διατάξεις της υπ’ αριθμ. 14119/22.4.2002 απόφασης, Υπουργού Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης (ΦΕΚ 535/30.4.2002).

10.     Χορήγηση των αδειών ίδρυσης και λειτουργίας Εργαστηρίων Δερματοστιξίας (Τατουάζ), σύμφωνα με τις διατάξεις της υπ’ αριθμ. Υ1γ/Γ.Π. οικ. 21172/27.2.2003 απόφασης Υπουργού Υγείας και Πρόνοιας (ΦΕΚ 306/14.3.2003).

11.     Χορήγηση των αδειών λειτουργίας επιχειρήσεων προσφοράς υπηρεσιών διαδικτύου, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 3 του Ν.3037/2002 (ΦΕΚ 174/Α΄/30.7.2002), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 25 του Ν.3148/2003 (ΦΕΚ 136/Α΄/5.6.2003) και της υπ’ αριθμ. 1107414/1491/Τ.& Ε.Φ./26.11.2003 κοινής υπουργικής απόφασης (ΦΕΚ 1827/Β΄/8.12.2003).

12.     Χορήγηση των αδειών ίδρυσης και λειτουργίας σε μετασκευασμένα μεταφορικά μέσα, (αυτοκίνητα, τραίνα, αεροπλάνα κ.λ.π.), σύμφωνα με τις διατάξεις της υπ’ αριθμ. 87539/19.7.2006 απόφασης Υφυπουργού Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΦΕΚ 1086/Β΄/9.8.2006).

13.     Επιβολή διοικητικών κυρώσεων σε παραβάτες των όρων λειτουργίας των καταστημάτων (προσωρινή ή οριστική ανάκληση άδειας ή σφράγιση σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις).

14.     Εισήγηση για τον προσδιορισμό των όρων και των ωρών λειτουργίας μουσικής σε καταστήματα.

© Copyright

ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

2024

gcloud

aria-label="Κλείσιμο μενού"
Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech