Μηχανοργάνωση Οικονομικής Υπηρεσίας του Δήμου

Σήμερα το πρωί πραγματοποιήθηκε σύσκεψη με συμμετοχή του Δημάρχου και  υπηρεσιακών παραγόντων σχετικά με τη περεταίρω εξέλιξη της μηχανοργάνωσης της Διεύθυνσης Οικονομικών του Δήμου και δόθηκαν από το Δήμαρχο οδηγίες, ώστε να βελτιστοποιηθούν οι παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους πολίτες.

Συγκεκριμένα:

1) Στο Τμήμα Ταμείου σχεδιάζεται η ένταξη σε συστήματα e-bankingτων πληρωμών χρεών προς το Δήμο, ενώ εξετάστηκαν οι δυνατότητες χρήσης άλλων ηλεκτρονικών υπηρεσιών για την εξυπηρέτηση των πολιτών.

2) Στο Τμήμα Δημοτικών Προσόδων ολοκληρώνεται η μηχανογράφηση των καταστημάτων και  των σχετικών αδειών και εισφορών.

3) Στο Τμήμα Δημοτικής Περιουσίας και Διαχείρισης Κοιμητηρίων έχει ολοκληρωθεί η μηχανογράφηση του Κοιμητηρίου Καλαμάτας ενώ προτείνεται η χρήση της ίδιας εφαρμογής και για τα υπόλοιπα Κοιμητήρια του Δήμου. Επίσης ολοκληρώνεται η μηχανογράφηση των μισθωμάτων του Δήμου.

4) Στο Τμήμα Προμηθειών και Αποθήκης προτείνεται η ολοκληρωμένη διαχείριση των προμηθειών και της αποθήκης μέσω εξειδικευμένης μηχανογραφικής εφαρμογής.

5) Για την καταχώρηση κλήσεων θα γίνει νέα μελέτη για τη χρήση κατάλληλης εφαρμογής για την αυτόματη καταχώρησή τους στο πληροφοριακό σύστημα του Δήμου.

6) Η αυτοματοποίηση των χρεώσεων του πρωτοκόλλου έχει προχωρήσει και μπορεί σύντομα να καταργηθεί η χειρόγραφη τήρηση των βιβλίων χρεώσεων κάθε Διεύθυνσης.

Η επόμενη σύσκεψη για αυτό το θέμα θα πραγματοποιηθεί στις 10 Μαρτίου.

 

 

© Copyright

ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

2024

gcloud