Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech
×

Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 403

Εκκαθάριση αρχείων στο Δήμο Καλαμάτας

Τριμελείς επιτροπές για την εκκαθάριση αρχείων ανά Διεύθυνση ή Υπηρεσία, σύμφωνα με το νόμο, συγκρότησε με απόφασή του ο Δήμαρχος. Κάθε επιτροπή αποτελείται από έναν δημοτικό σύμβουλο, με τον αναπληρωτή του, που ορίζονται από το Δημοτικό Συμβούλιο και δύο υπαλλήλους, με τους αναπληρωτές τους, που ορίζονται από τον Δήμαρχο.

Πέρα από την εκπλήρωση της υποχρέωσης που ορίζει ο νόμος, η άμεση εκκαθάριση των αρχείων είναι αναγκαία, πριν τη μεταστέγαση των Υπηρεσιών του Δήμου Καλαμάτας στο νέο Δημαρχείο (εκ βάθρων ανακαινισμένο κτήριο του παλιού Νοσοκομείου).

Η ολοκλήρωση της διαδικασίας πρέπει να πραγματοποιηθεί μέχρι 20.8.2014.

© Copyright

ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

2024

gcloud

aria-label="Κλείσιμο μενού"
Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech