Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech
×

Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 403

Παραχώρηση σχολικών χώρων για εκπαιδευτικά προγράμματα και δράσεις με κοινωφελείς σκοπούς

Σχολικοί χώροι παραχωρούνται με δύο αποφάσεις του Δημάρχου, σε φορείς και Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων, για τη διενέργεια εκπαιδευτικών προγραμμάτων και δράσεων με κοινωφελείς σκοπούς. Οι παραχωρήσεις πραγματοποιήθηκαν σε συνέχεια εισηγήσεων και αιτημάτων, που εστάλησαν στις Σχολικές Επιτροπές Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από τους διευθυντές των σχολικών μονάδων καθώς και από τους ενδιαφερόμενους φορείς.
 
Παραχωρείται, λοιπόν, η χρήση των παρακάτω χώρων:
 
1. της αίθουσας θεάτρου του 6ου Λυκείου Καλαμάτας, στο Εργαστήρι Παραδοσιακών Χορών, για την διεξαγωγή Σεμιναρίου Παραδοσιακών χορών, στις 06 - 07 /12/2014 και για τις ώρες: Σάββατο από 14.00 έως 20.00 και Κυριακή από 10.00 έως 15.30
 
2. των υπογείων εγκαταστάσεων του 10ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμάτας, προκειμένου να λειτουργήσει Εργαστήριο Βιωματικής Εκπαίδευσης, με υπεύθυνο το Γραφείο Σχολικών Δραστηριοτήτων της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μεσσηνίας
 
3. μιας αίθουσας του 1ου Ειδικού Δημοτικού στο Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου, προκειμένου να χρησιμοποιείται για τις συνεδριάσεις του Συλλόγου αυτού, σε ημέρα και ώρα που θα προκύπτει ύστερα από συνεννόηση με το Διευθυντή του Σχολείου
 
4. μιας αίθουσας του Δημοτικού Σχολείου Θουρίας στο Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, για την πραγματοποίηση μαθημάτων αλφαβητισμού σε ενήλικες και νεαρούς αθιγγάνους. Τα μαθήματα θα πραγματοποιούνται δυο απογεύματα την εβδομάδα και για το διάστημα μεταξύ των ωρών 16.30 & 19.00 και θα ολοκληρωθούν στο τέλος του σχολικού έτους. Υπεύθυνη των Σχολών Γονέων θα είναι η κα Αρετή Κυπραίου
 
5. μιας αίθουσας του 21ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμάτας, στο Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων των Φιλοξενούμενων Παιδιών των Δημοτικών Παιδικών Σταθμών του Δήμου Καλαμάτας «Η Αλληλεγγύη», προκειμένου να υλοποιηθεί πρόγραμμα Σχολής Γονέων, στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Διά βίου Μάθηση» του Υπουργείου Παιδείας, κάθε Τρίτη και για το διάστημα μεταξύ των ωρών 18.00 – 20.15, για πέντε εβδομάδες. Υπεύθυνος θα είναι ο κ. Γρηγόρης Οικονομόπουλος, Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων «Η Αλληλεγγύη»
 
6. μιας αίθουσας του 18ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμάτας στο Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου για τη διεξαγωγή μαθημάτων της Σχολής Γονέων, που διοργανώνει η Γενική Γραμματεία Διά Βίου Μάθησης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Τα μαθήματα θα γίνονται κάθε Παρασκευή από τις 17.00 έως τις 20.00. Υπεύθυνη θα είναι η κα Μαρία Καρρά, Αντιπρόεδρος του Συλλόγου Γονέων του 18ου Δημοτικού Σχολείου
 
7. του 5ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμάτας στο Σύλλογο Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Μεσσηνίας, προκειμένου να χρησιμοποιηθεί για τη λειτουργία απογευματινού σχολείου, που θα ασχολείται με τη μελέτη και την ψυχαγωγία των παιδιών της πόλης και θα καλύπτει δωρεάν τις αυξημένες εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών. Το απογευματινό σχολείο θα λειτουργεί από Δευτέρα έως Σάββατο και για το διάστημα μεταξύ των ωρών 17.00 - 20.00. Υπεύθυνη θα είναι η κα Χριστίνα Λαδά, Πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Μεσσηνίας. Η παραχώρηση θα ισχύει για χρονικό διάστημα τριών μηνών και μετά την παρέλευση αυτού θα πραγματοποιηθεί επανεξέταση του αιτήματος από τη Σχολική Επιτροπή, εφόσον υποβληθεί και το σχετικό πρόγραμμα για τη λειτουργία του απογευματινού σχολείου
 
8. της αίθουσας εκδηλώσεων του 2ου Δημοτικού στο Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου, προκειμένου να λάβουν χώρα σεμινάρια γονέων τα οποία οργανώνει το Κ.Ε.ΠΕ.Π.ΨΥ., κάθε Τετάρτη από 18.00 έως 20.00 και για το χρονικό διάστημα από 26 Νοεμβρίου 2014 έως 11 Φεβρουαρίου 2015
 
9. μιας αίθουσας του 21ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμάτας στο Ίδρυμα Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης, για την υλοποίηση τμήματος του Προγράμματος «Οδυσσέας», το οποίο εντάσσεται στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» του Υπουργείου Παιδείας. Τα μαθήματα θα πραγματοποιούνται κάθε Δευτέρα, Τρίτη και Τετάρτη, κατά τις ώρες 17.00 έως 20.00 και για το χρονικό διάστημα από 1/12/2014 μέχρι 31/5/2015. Υπεύθυνη εκπαίδευσης του Προγράμματος θα είναι η κα Θεανώ Αδαμοπούλου.
 
Οι παραπάνω φορείς υποχρεούνται να μεριμνούν για την καθημερινή καθαριότητα των χώρων των σχολείων που θα χρησιμοποιηθούν, καθώς και για την αποκατάσταση φθορών ή ζημιών που πιθανόν να προξενηθούν.
 

© Copyright

ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

2024

gcloud

aria-label="Κλείσιμο μενού"
Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech