Τίτλος: Ο διάλογος της Αλφαβήτα
Εκτιμώμενος χρόνος: 30 – 45 λεπτά
Ηλικίες: όλες οι ηλικίες
Παίκτες: 2+
Όλοι μας γνωρίζουμε την Αλφαβήτα, σωστά; Ήρθε η στιγμή λοιπόν να κάνουμε μια ευχάριστη επανάληψη και να γελάσουμε πολύ. Οι κανόνες είναι απλοί φτάνει να ξέρουμε την Αλφαβήτα και να θυμόμαστε με ποια σειρά εμφανίζονται τα γράμμα.
Πάμε να ξεκινήσουμε! Καθόμαστε σε κύκλο ή σε σειρά και ορίζουμε τον παίκτη που θα ξεκινήσει. Ο πρώτος παίκτης ξεκινάει την πρότασή του με οποιαδήποτε λέξη θέλει αρκεί να είναι από το γράμμα ΆΛΦΑ. Όταν τελειώσει την πρότασή του συνεχίζει ο επόμενος παίκτης και ξεκινάει την πρότασή του με μια λέξη από ΒΉΤΑ κ.ο.κ. Προσοχή όμως!!! Δεν λέμε λέξεις που δεν ταιριάζουν στο ύφος του προηγούμενου παίκτη, προσπαθούμε να ταιριάξουμε τις προτάσεις μας ώστε να βγάζουν νόημα.
Πάμε να κάνουμε μαζί ένα παράδειγμα:
-Αααααου, χτύπησα το πόδι μου στο τραπέζι!
-Βρε παιδί μου πρόσεχε! Το χτύπησες πολύ;
-Για κοίτα αν έχει πρηστεί!
-Δεν είναι κάτι σοβαρό! Πάω να σου φέρω λίγο πάγο.
-Ευχαριστώ πολύ! Μαμά κάτι είναι πάνω στη μπλούζα σου!
-Ζουζούνιιιι.. Φέρε μου γρήγορα ένα χαρτί να το βγάλω!
Κ.ο.κ.
Επιπλέον βοήθεια: Προσπαθούμε όσο γίνεται να προσθέτουμε κάποιες ερωτήσεις ή προτάσεις που θα βοηθήσουν και τον επόμενο παίκτη να συνεχίσει την ιστορία με ευκολία.
Σκοπός του παιχνιδιού είναι να ολοκληρώσουμε την Αλφαβήτα με προτάσεις που έχουν συνοχή και να φτιάξουμε μια ωραία ιστορία ή διάλογο. Αν κατά τη διάρκεια κάποιος παίκτης δυσκολευτεί και δεν μπορεί να πει την πρόταση που του αναλογεί παίρνει έναν αρνητικό πόντο και το παιχνίδι ξεκινά πάλι από το γράμμα που σταματήσαμε. Ο πρώτος παίκτης που θα συγκεντρώσει 3 αρνητικούς πόντους καλείται από την ομάδα να δείξει με παντομίμα την ιστορία που ειπώθηκε μέχρι στιγμής.
Αν κάποιο παιδάκι δεν γνωρίζει ακόμα την Αλφαβήτα, μπορούμε να το βοηθήσουμε γράφοντας τα γράμματα με τη σειρά τους σε ένα χαρτί (αν γνωρίζει την Αλφαβήτα αλλά μπερδεύεται με τη σειρά), αλλιώς του λέμε το αρχικό γράμμα που πρέπει να πει πρόταση με αυτό.
Αυτό το παιχνίδι έχει ως ΣΤΟΧΟ να βελτιώσει / ενισχύσει:
- Την αυτοέκφραση
- Την αυτοπεποίθηση
- Τις σχέσεις συνεργασίας
- Την κριτική ικανότητα
- Την ομαδικότητα
- Την φαντασία
ΠΗΓΗ: Τόμασεκ Λορεάννα
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: Τόμασεκ Λορεάννα