Σκέψου γρήγορα!

Τίτλος: Σκέψου γρήγορα!C:\Users\user\Desktop\μηχανικό-χρονόμετρο-με-δι-alpha-15394129.jpg

Ηλικίες: για όλες τις ηλικίες

Εκτιμώμενος χρόνος: 30-45 λεπτά



Υλικά που θα χρειαστούμε:

  • Μπαλόνι ή μπάλα
  • Χρονόμετρο με αντίστροφη μέτρηση ή κλεψύδρα

 

Το παιχνίδι είναι απλό και εύκολο. Ορίζουμε εμείς σε πόσο χρόνο θέλουμε να τελειώνει ο γύρος και ρυθμίζουμε το χρονόμετρο να χτυπήσει ή χρησιμοποιούμε μια κλεψύδρα. Κάνουμε όλοι έναν κύκλο και κάποιος κρατάει το μπαλόνι/μπάλα. Αυτός που κρατάει το μπαλόνι λέει ένα γράμμα και μια ιδιότητα (πχ. Β ζώο), και δίνει το μπαλόνι στον διπλανό του. Εκείνος πρέπει όσο πιο γρήγορα μπορεί να σκεφτεί ένα ζώο από το γράμμα που είπε ο συμπαίκτης του. Με τη σειρά του δίνει το μπαλόνι στον διπλανό του και εκείνος πρέπει να κάνει το ίδιο (με το ίδιο γράμμα αλλά με διαφορετικό ζώο). Πρέπει να σκεφτόμαστε γρήγορα, δε θέλουμε να λήξει ο χρόνος και να κρατάμε εμείς το μπαλόνι! Ο γύρος τελειώνει όταν τελειώσει ο χρόνος που έχουμε ορίσει ή όταν πέσει και ο τελευταίος κόκκος της κλεψύδρας. Αυτός που στη λήξη του χρόνου κρατάει το μπαλόνι χάνει και πρέπει να κάνει παντομίμα (χωρίς ήχο) ή μίμηση (με ήχο) ότι είπε ο προηγούμενος συμπαίκτης του. Έπειτα μπορούμε να συνεχίσουμε με σειρά προτεραιότητας ή να ξεκινήσει ο παίκτης  που έχασε στον προηγούμενο γύρο.

C:\Users\user\Desktop\1000x750x90-klepsudra_14cm_roz_1572953890.jpg

 

Αυτό το παιχνίδι έχει ως ΣΤΌΧΟ να βελτιώσει / αναπτύξει:

  • Τα αντανακλαστικά
  • Την εγρήγορση
  • Την φαντασία

ΠΗΓΗ: Τόμασεκ Λορεάννα

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: Τόμασεκ Λορεάννα

iso

govgr

wifi4eu

Contact

99 Athinon str, Kalamata ZIP 24 134

  • dummy(+30) 27213 60700

  • dummy(+30) 27213 60760

  • dummy polites@kalamata.gr

© Copyright

ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

2024

gcloud