Τίτλος : «Σοκολάκης και Ζαχαρούλα Τρυποδόντη»
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μπίτζα Ρεβέκκα
Ηλικία: Α’-Β΄ Δημοτικού
Απαιτούμενα υλικά : υπολογιστής/κινητό, εκτυπωτής, γόμα, μολύβι, μαρκαδόροι
Εκτιμώμενη διάρκεια : 90 λεπτά
Σκοπός δραστηριότητας : Η δραστηριότητα έχει σαν σκοπό, να ενημερωθούν οι μαθητές :
- για τα μικρόβια που υπάρχουν στο στόμα μας .
- για το τι πρέπει να κάνουν , έτσι ώστε να έχουν μια σωστή στοματική υγιεινή.
Πηγές: https://blogs.sch.gr/langel/files/2020/05/%CE%A3%CE%BF%CE%BA%CE%BF%CE%BB%CE%AC%CE%BA%CE%B7%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%96%CE%B1%CF%87%CE%B1%CF%81%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B1-%CE%A4%CF%81%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CE%BD%CF%84%CE%B7.pdf
Διάβασε το παραμύθι «Σοκολάκης και Ζαχαρούλα Τρυποδόντη».
1. Απάντησε στις παρακάτω ερωτήσεις.
- Τι ήταν ο Σοκολάκης και Ζαχαρούλα Τρυποδόντη;
- Τι καταστρέφουν o Σοκολάκης και Ζαχαρούλα Τρυποδόντη;
- Τι πρέπει να κάνουμε για να μην έχουμε μικρόβια στα δόντια μας;
2. Κύκλωσε μόνο τις υγιεινές τροφές.
3. Τι πρέπει να κάνουμε για να είμαστε υγιείς; Κύκλωσε αυτά που μας αρρωσταίνουν στις παρακάτω εικόνες.
4. Βοήθησε το κοριτσάκι να βρει το δρόμο που οδηγεί στα γερά δόντια. Χρωμάτισε μόνο τις εικόνες που κάνουν καλό στα δόντια μας.
5. Αυτά είναι τα μικρόβια. Ζωγράφισε και εσύ τα μικρόβια, όπως τα φαντάζεσαι!
6. Συμπλήρωσε το σταυρόλεξο της στοματικής υγιεινής.
7. Υγιεινή των δοντιών: Αντιστοίχησε την εικόνα με τη λέξη στα πεζά και στα κεφαλαία γράμματα.