Η Ώρα του Κώδικα

Σε αυτήν την δραστηριότητα τα παιδιά μαθαίνουν να προγραμματίζουν χρησιμοποιώντας ένα απλό online εργαλείο και με έναν παιγνιώδη φιλικό τρόπο. Ξεκινάνε από τα απλά βήματα εκτέλεσης εντολών και συνεχίζουν με τη χρήση πιο σύνθετων σχηματικών εντολών προκειμένου να προγραμματίσουν το «παιχνίδι» που έχουν μπροστά τους.
 
Ο προγραμματισμός διαβαθμίζεται σε επίπεδα δυσκολίας ξεκινώντας από απλές εντολές και προχωρώντας γίνονται όλο και πιο σύνθετες.
 
Σε κάθε επίπεδο, δίνονται και πληροφορίες μέσα στο «παιχνίδι» για το τι πρέπει να κάνει κάθε φορά ο μαθητής.
 
• Για τις μικρές ηλικίες (νήπιο - Α’ Δημοτικού - Β’ Δημοτικού) προτείνεται ο προγραμματισμός στο παιχνίδι Flappy Bird https://studio.code.org/flappy/1

 αθηνα 1

 

• Ενώ για τις πιο μεγάλες ηλικίες (Γ’ Δημοτικού – Δ’ Δημοτικού – Ε’ Δημοτικού – Στ’• Ενώ για τις πιο μεγάλες ηλικίες (Γ’ Δημοτικού – Δ’ Δημοτικού – Ε’ Δημοτικού – Στ’Δημοτικού) προτείνεται ο προγραμματισμός στο παιχνίδι Angry Birds• https://studio.code.org/hoc/1

αθηνα 2

 

Εκτιμώμενος Χρόνος: 30’ λεπτά

Απαιτούμενος Εξοπλισμός: H/Y, σύνδεση στο διαδίκτυο

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Παπαδοπούλου Αθηνά - Πληροφορικός

iso

govgr

wifi4eu

Contact

99 Athinon str, Kalamata ZIP 24 134

  • dummy(+30) 27213 60700

  • dummy(+30) 27213 60760

  • dummy polites@kalamata.gr

© Copyright

ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

2024

gcloud