Συνεχιζόταν σήμερα το απόγευμα στις 16.00 η διαδικασία της δημοπρασίας για την εκποίηση του πλοίου «Νίσυρος», που επί χρόνια βρίσκεται ακινητοποιημένο στο λιμένα Καλαμάτας. Στο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Καλαμάτας, σύμφωνα με τον Πρόεδρό του Γιάννη Μανδηλάρη, κατατέθηκαν 7 προσφορές για το «Νίσυρος», έγιναν ενστάσεις και από την επιτροπή διενέργειας του διαγωνισμού προκρίθηκαν 4 από τους προσφέροντες. Αύριο, σε συνεδρίαση του ΔΣ του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Καλαμάτας θα συζητηθούν οι ενστάσεις και σε επόμενη συνεδρίαση της επιτροπής διενέργειας του διαγωνισμού θα αποσφραγισθούν οι οικονομικές προσφορές.
Για το πλοίο «Μίμης» ο διαγωνισμός απέβη άγονος, καθώς κατατέθηκε μία μόνο προσφορά, ύψους μικρότερου από την τιμή εκκίνησης. Ο διαγωνισμός θα επαναληφθεί με χαμηλότερη τιμή πρώτης προσφοράς.
Επίσης, σχετικά με το πλοίο “Amada” έγινε άρση της κατάσχεσης με δικαστική απόφαση. Ο πλοιοκτήτης έλαβε από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Καλαμάτας προθεσμία 5 εργάσιμων ημερών για να προσκομίσει εγγυητική επιστολή και άλλων 20 για να απομακρύνει το σκάφος από το λιμένα Καλαμάτας.
ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ Η ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΤΩΝ ΣΑΠΙΟΚΑΡΑΒΩΝ
Επισημαίνεται ότι η Δημοτική Αρχή και το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο έθεσαν ως θέμα πρώτης προτεραιότητας την απαλλαγή του λιμανιού της Καλαμάτας από τα σαπιοκάραβα, τα οποία συνιστούσαν κίνδυνο για το λιμένα και τον ασχήμαιναν, για μιαν ολόκληρη οκταετία περίπου. Χάρις στις συντονισμένες ενέργειες του Δήμου και του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου και την αποφασιστικότητα που επιδείχθηκε, καθώς και χάρις στις κατευθύνσεις που δόθηκαν προσωπικά από το Δήμαρχο, ολοκληρώνεται μια διαδικασία που μπορούσε να κρατήσει άλλα 8 χρόνια.
Με την ίδια αποφασιστικότητα, η Δημοτική Αρχή και το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο θα προχωρήσουν στην επίλυση προβλημάτων που χρονίζουν, με σκοπό την ανάπτυξη του λιμένος Καλαμάτας και την ανάδειξη της παραλιακής ζώνης, αναφορικά με ζητήματα όπως η επικαιροποίηση του masterplanτου λιμανιού, η εκπόνηση Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων γι’ αυτό, η κατασκευή του παραθαλάσσιου πάρκου βορείως και ανατολικά του ΝΟΚ, το υδατοδρόμιο, η κατασκευή έργων υποδομής για την υποδοχή τουριστών κρουαζιέρας, η ευταξία όσον αφορά στην ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων από τα καταστήματα κ.λπ.