Στο αεροδρόμιο Καλαμάτας, που είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο αεροδρόμιο της Ελλάδος, δεν έχει γίνει τα τελευταία χρόνια κανένα ουσιαστικό έργο για τη βελτίωση των υποδομών του. Κανένα ουσιαστικό έργο, δηλαδή, για την «πύλη εισόδου» μιας περιοχής, για την οποία υπάρχει αισιοδοξία και αποδείξεις ραγδαίας ανάπτυξης.
Αντίθετα, ανακοινώθηκε με τυμπανοκρουσίες ο εκσυγχρονισμός και η λειτουργία ανταγωνιστικού αεροδρομίου στην Τρίπολη (μισή ώρα απόσταση), κάτι που θα πλήξει καίρια το αεροδρόμιο της Καλαμάτας.
Κι εδώ προκύπτουν τα εύλογα ερωτήματα:
- Το ορθό και το λογικό δεν είναι να ολοκληρώνουμε τις στοιχειώδεις υποδομές σ’ ένα αεροδρόμιο (Καλαμάτας) πριν φτιάξουμε το άλλο (Τρίπολη);
- Από ποια μελέτη (τεχνική, οικονομική κ.λπ.) προκύπτει η ανάγκη λειτουργίας αεροδρομίου (Τρίπολη) σε μισή ώρα απόσταση (Καλαμάτα);
- Η επιλογή της διαδικασίας ΣΔΙΤ (Σύμπραξη Δημοσίου – Ιδιωτικού Τομέα) σημαίνει ότι και το κράτος πρέπει να βάλει χρήματα. Δηλαδή, για το αεροδρόμιο της Τρίπολης υπάρχουν χρήματα και γι’ αυτό της Καλαμάτας δεν υπάρχουν;
- Οι χθεσινές ανακοινώσεις για το αεροδρόμιο της Τρίπολης, όποια στόχευση κι αν έχουν, δεν μπορεί να είναι αποδεκτές και, δυστυχώς, αποδεικνύουν πως η οικονομική κρίση σε τίποτε δεν μας έχει διδάξει (προγραμματισμός, διαχείριση πόρων, αιτιολόγηση αποφάσεων κ.λπ.).
Θεωρώ πως όλοι οι αιρετοί του τόπου μας πρέπει να εκφράσουν ΕΥΘΕΩΣ την άποψή τους γι’ αυτό το θέμα.