Κατά τη σημερινή, 51η/2014, συνεδρίαση της Οικονοµικής Επιτροπής του ∆ήµου Καλαµάτας, διεξήχθησαν συζήτηση και λήψη αποφάσεων επί των εξής θεµάτων:
1. ∆ιενέργεια φανερής προφορικής πλειοδοτικής δηµοπρασίας για την εκµίσθωση κυλικείου εντός του χώρου του αλσυλλίου Αλµυρού της ∆ηµοτικής Κοινότητας Βέργας. Διεξήχθη η δημοπρασία και η Επιτροπή κατακύρωσε την εκμίσθωση του κυλικείου στη Γαρυφαλλιά Γιαννοπούλου, έναντι 230 ευρώ μηνιαίως και για διάστημα 5 ετών.
2. Επί αιτηµάτων υπαγωγής στη ρύθµιση των Ν. 4257/2014 & 4304/2014. Εγκρίθηκαν ως η εισήγηση της Υπηρεσίας. Σχετικά αιτήματα υποβάλλονται μέχρι 15 Δεκεμβρίου 2014.
3. ∆ιάθεση πιστώσεων δηµοτικού προϋπολογισµού οικον. έτους 2014. Εγκρίθηκε.
- Να κλείσει η νησίδα στην οδό Αριστοδήμου
- Να επεκταθεί η νησίδα της Βασ. Γεωργίου από την Ασκληπιού μέχρι τη Φαρών
- Να γίνουν εργασίες διαμόρφωσης των κρασπέδων
- Να τοποθετηθούν ιστοί σηματοδότησης στη νησίδα, σε όποιες διασταυρώσεις είναι σηματοδοτούμενες
- Να τροποποιηθούν τα προγράμματα σηματοδότησης στις διασταυρώσεις Αριστομένους - Βασ. Γεωργίου, Φαρών - Βασ. Γεωργίου, Ακρίτα - Βασ. Γεωργίου, αλλά και σε όσες διασταυρώσεις υπάρχει συντονισμός με αυτές (π.χ. Φαρών - Βασ. Όλγας)
- Να αλλάξει η προτεραιότητα στις διασταυρώσεις Αριστομένους - Βασ. Όλγας και Ακρίτα - Βασ. Όλγας
- Να απαγορευθεί η στάθμευση στη νότια πλευρά της νησίδας της Βασ. Γεωργίου μεταξύ των οδών Αριστομένους και Φαρών
- Να απαγορευθεί η στάθμευση στη οδό Ακρίτα μεταξύ των οδών Βασ. Γεωργίου και Βασ. Όλγας
- Να πεζοδρομηθεί ο ανατολικός κλάδος της οδού Ασκληπιού.
Στην παρούσα φάση, λόγω έλλειψης χώρων στάθμευσης, προτείνεται να μην πεζοδρομηθεί ο ανατολικός κλάδος της οδού Ασκληπιού. Η αναγκαιότητα πεζοδρόμησης του συγκεκριμένου οδικού τμήματος θα διερευνηθεί μεταγενέστερα.
Σχετικά με την οδό Αρτέμιδος και την αναδιάταξη της νησίδας στο τμήμα από την οδό Αγίου Γεωργίου έως την οδό Σταδίου / Μεσσήνης, όπου δημιουργούνται ουρές αναμονής για αριστερή στροφή, με αποτέλεσμα να υπάρχουν καθυστερήσεις, η κάθοδος θα έχει τρεις λωρίδες κυκλοφορίας: μία για αριστερή στροφή, μία για ευθεία κίνηση και μία για ευθεία κίνηση και δεξιά στροφή. Για να επιτευχθεί το παραπάνω, απαιτείται η μείωση του πλάτους της νησίδας διαχωρισμού των κατευθύνσεων κυκλοφορίας, με όσα αυτό συνεπάγεται, μεταξύ άλλων και την εκρίζωση των ευκαλύπτων.