ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ:
Αναβάλλεται η διαδικασία κατάθεσης προσφορών της πρόσκλησης που φαίνεται παρακάτω ώστε να γίνει επικαιροποίηση της μελέτης.
Το επίσημο έγγραφο για την αναβολή μπορείτε να το δείτε εδώ.
Το σχετικό κείμενο της πρόσκλησης που είχε δημοσιευτεί μπορείτε να το δείτε παρακάτω:
Σημαντικό: υπάρχει διευκρίνιση επί της μελέτης σχετικά με τα δικτυακά πρωτόκολλα, την οποία μπορείτε να δείτε στο τέλος αυτού του κειμένου.
Πρόσκληση:
Ο Δήμος Καλαμάτας προκειμένου να καλύψει τις άμεσες ανάγκες του για την αγορά φωτοτυπικών – πολυμηχανημάτων και εκτυπωτών, καλεί τους ενδιαφερόμενους επαγγελματίες του χώρου να συμμετάσχουν στην παρούσα διαδικασία υποβάλλοντας κλειστές προσφορές.
Οι κατηγορίες των ειδών που περιλαμβάνονται στη διαδικασία είναι δύο:
1. Φωτοτυπικά – πολυμηχανήματα
2. Εκτυπωτές
Κάθε υποψήφιος ανάδοχος μπορεί να υποβάλλει προσφορά για μία μόνο ή και τις δύο από τις παραπάνω κατηγορίες. Εφόσον ο υποψήφιος ανάδοχος υποβάλλει προσφορά για κάποια κατηγορία, η προσφορά του αυτή θα πρέπει, με ποινή αποκλεισμού, να καλύπτει όλο το ζητούμενο εξοπλισμό της κατηγορίας. Οι τιμές ανά αντικείμενο που θα προσφέρουν οι υποψήφιοι ανάδοχοι δεν πρέπει να υπερβαίνουν αυτές της σχετικής μελέτης.
Η ανάθεση θα γίνει σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 4412/2016.
Είδος διαδικασίας: Ανάθεση μετά από έρευνα αγοράς.
Κριτήριο κατακύρωσης: Η συνολικά χαμηλότερη προσφερόμενη τιμή ανά κατηγορία (εφόσον τηρούνται οι υπόλοιπες προϋποθέσεις που ζητάει το Τμήμα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης)
Προϋπολογιζόμενη δαπάνη κατηγορίας 1 (φωτοτυπικά-πολυμηχανήματα) : 11.160,00 € συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.
Προϋπολογιζόμενη δαπάνη κατηγορίας 2 (εκτυπωτές) : 840,00 € συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.
Οι τεχνικές προδιαγραφές του εξοπλισμού αναφέρονται αναλυτικά στην υπ' αριθμ 10/2017 μελέτη του Τμήματος Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης που επισυνάπτεται. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παραλάβουν την μελέτη από το Τμήμα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, στη διεύθυνση Αθηνών 99, Γραφείο 109, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες καθώς και από την ιστοσελίδα του Δήμου Καλαμάτας (στην ενότητα «Προκηρύξεις»). Συμμετοχή στη διαδικασία σημαίνει αυτόματα αποδοχή των όρων και υποχρεώσεων που περιγράφονται στη μελέτη.
Οι προσφορές πρέπει να υποβληθούν στο Τμήμα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Δήμου Καλαμάτας, την Παρασκευή 24/11/2017 ώρα 10:00 πμ οπότε και θα ανοιχτούν. Οι προσφορές που θα σταλούν ταχυδρομικά πρέπει να φτάσουν στο Δήμο και να πρωτοκολληθούν μέχρι και την Πέμπτη 23/11/2017. Οι προσφορές θα πρέπει να υποβληθούν σε κλειστό φάκελο, στο εξωτερικό του οποίου θα αναγράφεται:
ΠΡΟΣΦΟΡΑ
Προς τον Δήμο Καλαμάτας.
Τμήμα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
Για την προμήθεια φωτοτυπικών και εκτυπωτών
Σύμφωνα με τη μελέτη 10/2017
Τα δικαιολογητικά που πρέπει οι ενδιαφερόμενοι να συμπεριλάβουν στο φάκελο της προσφοράς (προς απόδειξη και της μη συνδρομής των λόγων αποκλεισμού από διαδικασίες σύναψης δημοσίων συμβάσεων των παρ.1 και 2 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016) είναι:
1. Απόσπασμα ποινικού μητρώου. Η υποχρέωση αφορά ιδίως: αα) στις περιπτώσεις εταιρειών περιορισμένης ευθύνης (Ε.Π.Ε.) και προσωπικών εταιρειών (Ο.Ε. και Ε.Ε.), τους διαχειριστές, ββ) στις περιπτώσεις ανωνύμων εταιρειών (Α.Ε.), τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, καθώς και όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου.
2. Φορολογική ενημερότητα
3. Ασφαλιστική ενημερότητα (άρθρο 80 παρ.2 του Ν.4412/2016)
4. Αποδεικτικά έγγραφα νομιμοποίησης του νομικού προσώπου (άρθρο 93 του Ν.4412/2016).
5. Υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86 όπου ο συμμετέχων θα δηλώνει ότι: «Έλαβα γνώση των όρων της μελέτης 10/2017 του Τμήματος Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Δήμου Καλαμάτας και αποδέχομαι αυτούς ανεπιφύλακτα.»
6. Τεχνική προσφορά, η οποία θα περιλαμβάνει συμπληρωμένο τον πίνακα συμμόρφωσης που υπάρχει στην ενότητα 1.1 (Τεχνικές προδιαγραφές) της μελέτης, καθώς και όλα τα σχετικά έντυπα που ζητούνται από τη μελέτη.
7. Οικονομική προσφορά (στο έντυπο που υπάρχει στην τελευταία σελίδα της μελέτης) με υπογραφή και σφραγίδα.
Για οποιεσδήποτε σχετικές πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στο Τμήμα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Δήμου Καλαμάτας στο τηλ. 2721360728.
Το επίσημο κείμενο αυτής της πρόσκλησης μπορείτε να το δείτε εδώ.
Τη μελέτη 10/2017 μπορείτε να τη δείτε εδώ.
Τη διευκρίνιση επί της μελέτης σχετικά με τα δικτυακά πρωτόκολλα, μπορείτε να τη δείτε εδώ.