Ο Δήμος Καλαμάτας ενδιαφέρεται να αποκτήσει ένα πληροφοριακό σύστημα αυτοματοποιημένης διαχείρισης κλήσεων Δημοτικής Αστυνομίας. Για το παραπάνω σας καλεί να συμμετάσχετε στην παρούσα διαδικασία υποβάλλοντας κλειστές προσφορές.
Κάθε υποψήφιος ανάδοχος μπορεί να υποβάλλει προσφορά για το σύνολο του συστήματος. Εφόσον ο υποψήφιος ανάδοχος υποβάλλει προσφορά, η προσφορά του αυτή θα πρέπει, με ποινή αποκλεισμού, να καλύπτει όλο το ζητούμενο εξοπλισμό και τις υπηρεσίες. Οι τιμές ανά αντικείμενο που θα προσφέρουν οι υποψήφιοι ανάδοχοι δεν πρέπει να υπερβαίνουν αυτές της σχετικής μελέτης.
Η ανάθεση θα γίνει σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 4412/2016.
• Είδος διαδικασίας: Ανάθεση μετά από έρευνα αγοράς.
• Κριτήριο κατακύρωσης: Η συνολικά χαμηλότερη προσφερόμενη τιμή ανά κατηγορία (εφόσον τηρούνται οι υπόλοιπες προϋποθέσεις που ζητάει το Τμήμα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης)
• Προϋπολογιζόμενη δαπάνη: 19.672.60 € συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.
Οι τεχνικές προδιαγραφές του συστήματος και του εξοπλισμού αναφέρονται αναλυτικά στην υπ’ αριθμ 8/2018 μελέτη του Τμήματος Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης που επισυνάπτεται. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παραλάβουν την μελέτη από το Τμήμα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Δήμου Καλαμάτας. Συμμετοχή στη διαδικασία σημαίνει αυτόματα αποδοχή των όρων και υποχρεώσεων που περιγράφονται στη μελέτη.
Οι προσφορές πρέπει να υποβληθούν στο Τμήμα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Δήμου Καλαμάτας, την Δευτέρα 24/12/2018 ώρα 11:00 πμ οπότε και θα ανοιχτούν. Οι προσφορές που θα σταλούν ταχυδρομικά πρέπει να φτάσουν στο Δήμο και να πρωτοκολληθούν μέχρι και τη Δευτέρα 24/12/2018, ώρα 10:00πμ. Οι προσφορές θα πρέπει να υποβληθούν σε κλειστό φάκελο, στο εξωτερικό του οποίου θα αναγράφεται:
ΠΡΟΣΦΟΡΑ
Προς τον Δήμο Καλαμάτας.
Τμήμα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
Για την προμήθεια και εγκατάσταση συστήματος αυτοματοποιημένης διαχείρισης κλήσεων Δημοτικής Αστυνομίας
Σύμφωνα με τη μελέτη 8/2018
Τα δικαιολογητικά που πρέπει οι ενδιαφερόμενοι να συμπεριλάβουν στο φάκελο της προσφοράς (προς απόδειξη και της μη συνδρομής των λόγων αποκλεισμού από διαδικασίες σύναψης δημοσίων συμβάσεων των παρ.1 και 2 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016) είναι:
1. Απόσπασμα ποινικού μητρώου. Η υποχρέωση αφορά ιδίως: αα) στις περιπτώσεις εταιρειών περιορισμένης ευθύνης (Ε.Π.Ε.) και προσωπικών εταιρειών (Ο.Ε. και Ε.Ε.), τους διαχειριστές, ββ) στις περιπτώσεις ανωνύμων εταιρειών (Α.Ε.), τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, καθώς και όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου.
2. Φορολογική ενημερότητα
3. Ασφαλιστική ενημερότητα (άρθρο 80 παρ.2 του Ν.4412/2016)
4. Αποδεικτικά έγγραφα νομιμοποίησης του νομικού προσώπου (άρθρο 93 του Ν.4412/2016).
5. Υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86 όπου ο συμμετέχων θα δηλώνει ότι: «Έλαβα γνώση των όρων της μελέτης 8/2018 του Τμήματος Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Δήμου Καλαμάτας και αποδέχομαι αυτούς ανεπιφύλακτα.»
6. Τεχνική προσφορά, η οποία θα περιλαμβάνει συμπληρωμένο τον πίνακα συμμόρφωσης που υπάρχει στην ενότητα 1.4 (Τεχνικές προδιαγραφές) της μελέτης, καθώς και όλα τα σχετικά έντυπα που ζητούνται από τη μελέτη.
7. Οικονομική προσφορά (στο έντυπο που υπάρχει στην τελευταία σελίδα της μελέτης) με υπογραφή και σφραγίδα.
Για οποιεσδήποτε σχετικές πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στο Τμήμα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Δήμου Καλαμάτας στο τηλ. 2721360728.
To πλήρες κείμενο της πρόσκλησης μπορείτε να το δείτε εδώ
Την μελέτη 8/2018 του τμήματος Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης μπορείτε να την δείτε εδώ.