Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech

Μηχανοργάνωση Οικονομικής Υπηρεσίας του Δήμου

Σήμερα το πρωί πραγματοποιήθηκε σύσκεψη με συμμετοχή του Δημάρχου και  υπηρεσιακών παραγόντων σχετικά με τη περεταίρω εξέλιξη της μηχανοργάνωσης της Διεύθυνσης Οικονομικών του Δήμου και δόθηκαν από το Δήμαρχο οδηγίες, ώστε να βελτιστοποιηθούν οι παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους πολίτες.

Συγκεκριμένα:

1) Στο Τμήμα Ταμείου σχεδιάζεται η ένταξη σε συστήματα e-bankingτων πληρωμών χρεών προς το Δήμο, ενώ εξετάστηκαν οι δυνατότητες χρήσης άλλων ηλεκτρονικών υπηρεσιών για την εξυπηρέτηση των πολιτών.

2) Στο Τμήμα Δημοτικών Προσόδων ολοκληρώνεται η μηχανογράφηση των καταστημάτων και  των σχετικών αδειών και εισφορών.

3) Στο Τμήμα Δημοτικής Περιουσίας και Διαχείρισης Κοιμητηρίων έχει ολοκληρωθεί η μηχανογράφηση του Κοιμητηρίου Καλαμάτας ενώ προτείνεται η χρήση της ίδιας εφαρμογής και για τα υπόλοιπα Κοιμητήρια του Δήμου. Επίσης ολοκληρώνεται η μηχανογράφηση των μισθωμάτων του Δήμου.

4) Στο Τμήμα Προμηθειών και Αποθήκης προτείνεται η ολοκληρωμένη διαχείριση των προμηθειών και της αποθήκης μέσω εξειδικευμένης μηχανογραφικής εφαρμογής.

5) Για την καταχώρηση κλήσεων θα γίνει νέα μελέτη για τη χρήση κατάλληλης εφαρμογής για την αυτόματη καταχώρησή τους στο πληροφοριακό σύστημα του Δήμου.

6) Η αυτοματοποίηση των χρεώσεων του πρωτοκόλλου έχει προχωρήσει και μπορεί σύντομα να καταργηθεί η χειρόγραφη τήρηση των βιβλίων χρεώσεων κάθε Διεύθυνσης.

Η επόμενη σύσκεψη για αυτό το θέμα θα πραγματοποιηθεί στις 10 Μαρτίου.

 

 

iso

govgr

wifi4eu

Contact

99 Athinon str, Kalamata ZIP 24 134

  • dummy(+30) 27213 60700

  • dummy(+30) 27213 60760

  • dummy polites@kalamata.gr

Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech