H Οικονομική Επιτροπή συνεδρίασε στις 26 Φεβρουαρίου 2019

Η 8η/2019 συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Καλαμάτας διεξήχθη την Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2019 και κατά τη διάρκειά της ελήφθησαν αποφάσεις επί διαφόρων θεμάτων, τα σημαντικότερα των οποίων είναι τα εξής:

• Έγκριση ή μη άσκησης αίτησης περί αποβολής σχετικά με την 3/2010 Πράξη Αναλογισμού. Η Επιτροπή ενέκρινε την άσκηση αίτησης περί αποβολής, ώστε να καταστεί δυνατή η διάνοιξη τμήματος της οδού Μπουλούκου, από την οδό Δαμηλάτη έως την οδό Μιχάλου. Σημειώνεται ότι ο Δήμος Καλαμάτας έχει ήδη προβεί σε παρακατάθεση της αποζημίωσης για τους δικαιούχους ρυμοτομούμενων εκτάσεων, όσον αφορά στην εν λόγω διάνοιξη, σε συνδυασμό με την απόφαση του Εφετείου Καλαμάτας, που καθόρισε τις τιμές μονάδων του εδάφους και των επικειμένων του.

ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΣ ΑΝΑΔΟΧΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

aer-kalamata

• Επί του πρακτικού της επιτροπής διενέργειας ανοικτού διαγωνισμού για την ανάθεση εκπόνησης της μελέτης «Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας» Δήμου Καλαμάτας. Ανακηρύχθηκε προσωρινός ανάδοχος η Σ. Ευσταθιάδης & Συνεργάτες ΕΕ. Πρόκειται για μελέτη εκτιμώμενου κόστους 144.540,36 € συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, με πηγή χρηματοδότησης το Πράσινο Ταμείο του Υπουργείου Περιβάλλοντος.

ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΑΝΩ
ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΒΕΡΓΑ

Verga 2 Medium

• Συγκρότηση επιτροπής διαγωνισμού για την επιλογή αναδόχου του έργου «Βελτίωση τοπικής οδού Άνω – Κάτω Βέργας, τμήμα έργου διάνοιξης οδού στη Δημοτική Κοινότητα Βέργας (Άνω Τμήμα)». Εγκρίθηκε η συγκρότηση επιτροπής διαγωνισμού, όσον αφορά σε έργο με προϋπολογισμό 800.000 ευρώ με το ΦΠΑ, για την κατασκευή τμήματος αγροτικής οδού κατηγορίας ΑV στη Δημοτική Κοινότητα Βέργας. Πρόκειται για δρόμο συνολικού μήκους περίπου 2.850 μ., από τα οποία τμήμα 400 μέτρων είναι σήμερα τσιμεντοστρωμένο, ενώ θα κατασκευασθεί τμήμα 2.450 μέτρων, το οποίο συμπεριλαμβάνεται μεταξύ ασφαλτόδρομου (άνω) και τσιμεντόδρομου (κάτω). Η πράξη έχει ενταχθεί στο «Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης Π.Α.Α. 2014-2020», ενώ η κάλυψη της δαπάνης είναι πλήρης, δηλαδή ο Δήμος Καλαμάτας δε θα επιβαρυνθεί, για ένα έργο που θα αποφέρει σημαντική βελτίωση της συγκοινωνίας με την Άνω Βέργα, με προφανή οφέλη για την ανάπτυξη του οικισμού, καθώς η πρόσβαση σε αυτόν – σε συνδυασμό με προηγηθείσες παρεμβάσεις - θα γίνεται από τη Βέργα, σε λίγα λεπτά και όχι με κύκλο, μέσω της 1ης επαρχιακής οδού προς Μάνη.

© Copyright

ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

2024

gcloud